Jos miehenne ei olisi kertaakaan sanonut että, sinä olet kaunis
Tai kehunut ulkonäköäsi yhtää mitenkään, mitä ajattelisit asiasta?
Kommentit (62)
Eipä meidän juttu ois siitä edennyt niin pitkälle, että ois mun mies.
Kaikki kai jonkun mielestä ovat kauniita. "Kauneus on katsojan silmissä."
Vaikka en yleisten standardien mukaan varmaankaan ole tavallista kummemman näköinen, onhan se tärkeää, että mieheni mielestä olen kaunis ja viehättävä.
Siksihän me olemme pariskunta, koska viehätämme toisiamme. Sovimme toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Teot osoittavat.Hän arvostaa jotain muuta sinussa.Katsos kauneus on katoavaista.Silmät ja ulosanti ovat oikealle miehelle paljon tärkeämpiä
Ei todellinen kauneus katoa. Se kumpuaa ihmisen sisältä.
Rakastavat silmät näkevät rakkauden kohteen aina yhtä kauniina.
Pinnallinen kauneus? Se nyt on, mitä on. Vai onko se edes kauneutta?
Mun mies ei ole kertaakaan sanonut kauniiksi. Mieheni on kyllä vähän burgeri muutenkin. Ja minä iskin hänet.
No ei mua kukaan ole koskaan sanonut kauniiksi tai edes nätiksi. Rintoja on kehuttu isoiksi ja hiuksiani upeiksi mutta siinäpä ne omalle kohdalle osuneet kohteliaisuudet on. Ja juu, ikisinkku olen.
N42
Ei ole milloinkaan sanonut, enkä ole odottanutkaan sellaista. Jos olisi sanonut, ihmettelisin omassa mielessäni ja ajattelisin, että onpa pinnallinen mies ja onkohan hän kanssani ulkonäön takia.
Eipä ole, paitsi yhden kerran. Arvostan häntä, koska hän ei mielistele minua. Ulkonäössäni ei ole kehumista.
Olettekos itse koskaan kehuneet miestänne komeaksi...
En halua kehuttavan,en ole sen kipeä, ei kuulu omiinkaan tapoihin kehuskella ulkonäköä, muita juttuja kyllä.
En ole kaunis. Jos mieheni kehuisi ulkonäköni, en voisi luottaa häneen muissakaan asioissa. Olen onnellinen, ettei mieheni ole kanssani ulkonäön tai rahan takia, vaan sisimpäni.
Ihan kuin sillä olisi merkitystä. Jos en pitänyt itseäni kauniina ennenkään, niin miksi sen sanomatta jättäminen olisi mulle joku maailmanloppu?
Melko lapsellinen ketju,en muuta tuu ja sano.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja en muista, että hän olisi minua sanonut ikinä kauniiksi tai edes nätiksi. Ei se ole ollenkaan hänen tapaistaan, joten jos nyt jotakin alkaisi kuulumaan, niin ihmettelisin kovasti.
Vaikka hän ei minua kehukaan, niin mielellään hän kanssani ihmisten ilmoille lähtee ja kuvia ottaa, jos yhdessä jossakin kauniissa paikassa olemme. Hänellä on myös jonkunlaiset kohteliaat omistajan elkeet, kun kahdestaan liikumme paikassa missä on muita miehiä, esimerkiksi hän avaa oven, auttaa tuolin ja takin kanssa, saattelee väkijoukon läpi käsi hellästi selkäni takana jne. eli sokeakin huomaa, että olen hänen vaimonsa. En ole huomannut edes kaivata mitään ylistyspuheita, muut teot ovat paljon tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja en muista, että hän olisi minua sanonut ikinä kauniiksi tai edes nätiksi. Ei se ole ollenkaan hänen tapaistaan, joten jos nyt jotakin alkaisi kuulumaan, niin ihmettelisin kovasti.
Vaikka hän ei minua kehukaan, niin mielellään hän kanssani ihmisten ilmoille lähtee ja kuvia ottaa, jos yhdessä jossakin kauniissa paikassa olemme. Hänellä on myös jonkunlaiset kohteliaat omistajan elkeet, kun kahdestaan liikumme paikassa missä on muita miehiä, esimerkiksi hän avaa oven, auttaa tuolin ja takin kanssa, saattelee väkijoukon läpi käsi hellästi selkäni takana jne. eli sokeakin huomaa, että olen hänen vaimonsa. En ole huomannut edes kaivata mitään ylistyspuheita, muut teot ovat paljon tärkeämpiä.
Meillä on aivan toisenlaista. Mies ei halua koskaan mihinkään kanssani ja ei todellakaan halua mitään yhteisiä kuvia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aivan toisenlaista. Mies ei halua koskaan mihinkään kanssani ja ei todellakaan halua mitään yhteisiä kuvia. Ap
Meillä tilanne muuttui sen jälkeen kun lähdin kotiäitivuosien jälkeen takaisin työelämään. Kotona lasten kanssa ollessani ja vähillä rahoilla en niin katsonut ulkonäköni perään, mutta töihin lähtiessä lopetin edes sen muutaman tunnin työpäivän ajaksi hieman nuhruisen äitinä olemisen. Kävin kampaajalla, pukeuduin siististi ja meikkasin, joten minustakin tuntui, että olin enemmän nainen.
Miehen silmät aukesivat myös ja siitä lähtien hän on pitänyt minua lasten äidin lisäksi taas myös naisena ja vaimona. Sain silloin myös ylimääräisiä äitikiloja pois.
Jokaisesta löytyy jotain kaunista, mitä kehua
Mies olisi soea tai ei olisi mieheni siinä tapauksessa. Olen kaunis ja minulle tulee hyvä mieli jos mies siitä joskus kehuu, kehun itsekin häntä. Pitää olla välinpitämätön tai jopa pahansuopa, ettei jaksa nähdä vaivaa sanoa "olet kaunis". Tai sitten joku ujopiimä tuppisuu, en sellaisenkaan kanssa sopisi yhteen. Eikä kukaan ole niin ruma, ettei voisi kauniiksi sanoa. "sinulla on kaunis hymy/hymykuopat/silmät/katse....."
Mun ex taas osoitti jonkun virheen mussa ja kun sanoin että ehkä on parempi jos vaan astelen plastiikkakirurgin luokse ja muutan itseni kokonaan. Vastaus: "ei itsensä kehittämisessä paremmaksi ole mitään vikaa".
Vierailija kirjoitti:
Jokaisesta löytyy jotain kaunista, mitä kehua
Sanon vaimostani joka päivä jotain kaunista. Mikä parasta hän on ansainnut ne kehut.
Teot osoittavat.Hän arvostaa jotain muuta sinussa.Katsos kauneus on katoavaista.Silmät ja ulosanti ovat oikealle miehelle paljon tärkeämpiä