Ankkarock 1997
Löytyykö täältä henkilöä ( nainen ) vuosi 1997 ankkarock kirjoitti kirjeen pyynnöstä, mutta hukkasin sen johon en koskaan päässyt vastaamaan.
Jos joku tunnistaa / tietää missä yhteydessä juteltiin, sekä keskustelun sisällön ja suunnan mihin kirje lähti niin olisi kiva saada asiaan selvyys ettei jäänyt vaan vastaamatta :)
Kommentit (17)
Mä olin siellä! En muista kirjettä kyllä...
Mäkin olin siellä. En vain muista kirjettä. Ei tollaisia asioita suurin osa enää muista.
Ja minkä näköinen nainen oli? Ikä?
Tosi nuori ehkä juuri 18 V muistaakseni vaalea ja oli mukana tapahtumassa järjestetyssä toiminnassa.
Kyllä muistaa jos lukee tämän henkilö, joka on kyseessä uskaltaisin väittää. Oli mukana tapahtumassa järjestetyssä toiminnassa ei siis rokkivieraana.
Ei kyllä tunnu löytyvän mut odotellaan...
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin siellä. En vain muista kirjettä. Ei tollaisia asioita suurin osa enää muista.
Ap.kin taisi juuri herätä aika pitkiltä päiväunilta?
Ankkarock 1997 oli hyvää aikaa. Piehtaroin siellä pusikossa jonkun miekkosen kanssa.
Vaalea nuori ehkä 18 v oli hengellisen ryhmän mukana.
Ankkarock taisi olla vielä silloin ilmaistapahtuma. Ainakin vuonna 1998 väkeä oli järjetön määrä. Haikea tunnelma kun kyseessä oli aina kesän viimeinen festari. Kävin miltei joka vuosi kunnes tapahtuma lopetettiin.
Ai sitä teetuvan jengiä, jotka jakoi pieniä vihkosia, missä kerrottiin että homous on syntiä?
Juuri he ja tämä ko nuori nainen mukana. En vaan ota tuota väitettä mitenkään mutta pieniä vihkosia jakoivat ja pitkään juteltiin.
Aika kauan oot muhitellut etsintää, mutta mikäs kiire tässä on...
Nyt oli niin kryptinen aloitus ettei tästä ota varmaan asianosallinenkaan selvää? 🤔