Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin matkustaa huhtikuussa minilomalle? Suosittele

Vierailija
26.02.2013 |

Oletko käynyt näin keväällä jossain pienellä lomalla (n.3-5vuorokautta) jossain paikassa jota voisit suositella neljän lapsen äidille ja isälle pieneksi lepolomaksi ja irtiotoksi arjesta "akkujen lataamisen" merkeissä.

Suuren suuri kiitos jos joku vastaa :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöysti! Eiköhän ketjun aloittaja ole lähdössä miehen kanssa kahdestaan. Kyllä täällä on aika järjenjättiläisiä.

Vierailija
2/20 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tulisi muutakin kuin lista eurooppalaisista pääkaupungeista:

Ukrainan Lviv. Suorilla lennoilla ei pääse, mutta lentoja löytyy ihan inhimillisilläkin vaihtoajoilla. Tosi nätti kaupunki, johon ehkä harvempien tulee lähdettyä. Huhtikuussa on jo lämmintäkin.

Thessaloniki Kreikkassa on myös tutustumisen arvoinen paikka.

Kroatian Dubrovnikiin ei taida olla huhtikuussa vielä oikein järkeviä lentoja, mutta toukokuussa niitä jo löytyy. Sieltä pääsisi näppärästi tunnissa Montenegron puolelle, jossa on kivoja vanhoja kaupunkeja, vähemmän turisteja kuin Dubrovnikissa ja nättejä luontokohteitakin. Tämä ei siis välttämättä auta teitä, mutta ehkä joku muu ketjua lukeva nappaa tästä vinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 10:12"]

Oletko käynyt näin keväällä jossain pienellä lomalla (n.3-5vuorokautta) jossain paikassa jota voisit suositella neljän lapsen äidille ja isälle pieneksi lepolomaksi ja irtiotoksi arjesta "akkujen lataamisen" merkeissä.

[/quote]

Istanbul ehdottomasti!! Eksotiikkaa, hienoja nähtävyyksiä, meri, tajuttoman hyvää ruokaa ja ostoksia. Kivoja erikoisia hotelleja kohtuuhinnalla. Huhtikuun alussa oli jo reilusti yli 20 astetta lämmintä

Vierailija
4/20 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona!

Vierailija
5/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 10:12"]

[/quote]

Ehdottomasti Istanbul -on kauneimmillaan huhtikuussa. Lämmintä on ja kukat kukkii. Hieman eksotiikkaa, hyvää ruokaa, erinomaista kahvia, kylpylöitä, nähtävää älyttömän paljon, ostoksia.... ihan kaikkea. Ja 2 maanosaa yhdellä kertaa.

Mun ehdoton lempparini mikä menee kirkkaasti Pariisin, Lontoon ja Rooman ohi:) Turkish airlinesilla vielä erinomaiset lennot mikäli muistan aikataulun oikein.

Vierailija
6/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nizza

Vierailija
7/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt kertoisit taas ihan ensimmäiseksi, mistä te tykkäätte ja mikä on matkabudjettinne?

Omasta mielestäni huhtikuussa ihan paras kohde on Lapin keväthanget.

Oma vikasi jos et aloituksessa älynnyt mainita, että nyt etsitään jotain lämmintä lomakohdetta Välimeren rannalta.

Vierailija
8/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaslähtö kevääseen Roomassa. Me oltiin siellä syyskuussa ja ihastuin paikkaan. sinne on pakko päästä uudestaankin. (juurikin pitkä viikonloppu ilman lapsia)

Vierailija
9/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää suurkaupungeista keväällä kun keli voi olla ihan mitä vaan. Itse tykkään niistäkin mieluummin "varmalla" +30 säällä.

Nimim. Pariisissa kesäkuussa +17 ja sadetta, Tukholmassa kesäkuussa +5 ja sadetta....jne.

Vierailija
10/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein suositus alle viikon matkoilla (ja miksei pidemmilläkin) on SUORA LENTO.

Vierailija
11/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo elikä unohdinkin laittaa tuota budjettia (max.1000€ lennot + hotelli)

Ja siis ei tarvitse olla lämpöä vaan kokemuksen arvoinen kohde jossa viihtyy ja "saa vain olla ja ihmetellä"

Kiitos näistä mitä on jo tullut, Nizza alkoi jo houkuttelemaan :)

ap.

Vierailija
12/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhamina tai Praha. Molemmissa on huhtikuussa ja lämmintä, ovat ihania kaupunkeja ja keskustat tarpeeksi pieniä että voi vain kävellen haahuilla ympäriinsä. Suurempaan kaupunkiin (Pariisi, Rooma, Lontoo) en esim. kolmeksi päiväksi lähtisi, mutta nuo olisivat juuri sopivia. Amsterdam on myös kiva, tosin ne alastomat naiset ikkunoissa hieman syövät ainakin omaa tunnelmaani.

Minulle tärkeää minilomassa on se, että saa nukkua hyvin mukavassa hotellissa, syödä hyvin, istua terasseilla silloin kun siltä tuntuu ja vain kävellä ympäriinsä, ehkä vähän tehdä ostoksia ja katsella kaunista ympäristöä ja nähtävyyksiä, joten sillä perusteella em. kaupungit.

Vierailija
13/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tulossa ehdottamaan Nizzaa. Huhtikuussa pääosin jo ihanat aurinkoiset ja lämpimätkin kelit - kauniita maisemia, ihanaa ruokaa ja paljon nähtävää.

Toinen vähän vastaava kohde on Barcelona.

Vierailija
14/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni kuuden hengen lennoista ja kahdesta hotellihuoneesta? Ei onnistu. Tuollaisilla budjeteilla ei kannata kysellä minne muut suosittelevat, vaan ihan itse on valittava se mihin rahat riittävät. Ja niitä vaihtoehtoja ei käytännössä ole. unohda siis Nizzat, Roomat jne. Ryanairilla Bremeniin tai Wizzairilla Gdanskiin on budjetin rajoissa mahdollisia. Tiukkaa nekin tekevät.

Vierailija
15/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjuja on olemassa jo tuhat. Vastauksissa nähdään joka kerta suurin osa Euroopan pääkaupungeista tai muista miljoonakaupungeista eikä koskaan mitään uutta.

Ikinä aloittaja ei kerro missä on jo ollut ja mitkä ei käy ennen kuin joku on jo ehdottanut niitä. Eikä mitään preferensseistään.

Vierailija
16/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 11:20"]

Tonni kuuden hengen lennoista ja kahdesta hotellihuoneesta? Ei onnistu. Tuollaisilla budjeteilla ei kannata kysellä minne muut suosittelevat, vaan ihan itse on valittava se mihin rahat riittävät. Ja niitä vaihtoehtoja ei käytännössä ole. unohda siis Nizzat, Roomat jne. Ryanairilla Bremeniin tai Wizzairilla Gdanskiin on budjetin rajoissa mahdollisia. Tiukkaa nekin tekevät.

[/quote]

Kahden hengen. luetun ymmärtäminen...

Vierailija
17/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAHDELLE.

4 lasta oli vain se ainoa informaatio mitä aloittaja kertoi itsestään.

[/quote]

Vierailija
18/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Birminghamissa ( ja ympäristössä) ja kivaa oli. Ystäväni kävivät Cornwallissa ja sää oli ihana. Kävelyä ja luonnon ihastelua. Riippuu mistä tykkää.

Vierailija
19/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten niin kuuden? Eikös tuossa puhuttu irtiotosta? Se on vähän vaikeaa lapset mukana...

Vierailija
20/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luetun ymmärtäminen onkin yliarvostettua...Mutta saitpahan huudella ihan huutamisen ilosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän