Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viat listattuna, arvioikaa onko kehityskelpoinen!

Vierailija
04.03.2019 |

-kodin likaisuus. Tavarat paikoillaan mutta kylppäristä lähtien kaikki tumman paskakerroksen peitossa
-kodin tekstiilien sama linja. Pyyhkeitä/keittiörättejä ei vaihdeta ikinä, ei myöskään lakanoita
-tietämättömyys. Mies ei ole tyhmä mutta ei ole opiskellut
-hyvien tapojen puute. Sylkee kadulle. Ei osaa tarjoilla viiniä oikeassa lämpötilassa.

Hyvät puolet:
-ehdottoman hyväntahtoinen
-hyvännäköinen
-aidosti rakastunut

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin. Etsi mies jota ei tarvitse 'kehittää', ja jätä tämä sellaiselle naiselle joka ei näistä asioista piittaa.

Vierailija
2/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana haaste. Muutamaksi vuodeksi muokkauspuuhaa ennen jättämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa tarjoilla viiniä oikeassa lämpötilassa? Muun voisi antaa anteeksi. Ei jatkoon. Jätä se sika, tuommoinen juntti voi jäädä sinne Porvooseen.

Vierailija
4/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää vikoja listata ja kysellä muiden mielipiteitä niin ois varmaan parempi että päästäisit paremman naisen seuraan.

Vierailija
5/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Itselle kouluttamattomaan, huonot käytöstavat ja likaisuus olisivat dealer breiker. Epäjärjestys ja dotkuisuus ei haittaa jos on muuten puhdasta. Haluatko oikeasti ryhtyä kouluttamaan aikuista miestä ja toimimaan hänen äitiään?

Vierailija
6/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siitä miehen saada mutta siivoojan joudut palkkaamaan. Meillä toimitaan näin (ja olen se mies).

Vierailija
7/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin listasin mieheni vikoja!

- Ei siivoa, olettaa että minä teen kaiken

- Hän ei ole rikas

- Hän on vain mielikuvitukseni tuotetta 😔

Muuten tosi hyvä tyyppi! Meniskö jatkoon?

Vierailija
8/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioikaa minutkin (olen mies)

-sosiaalisten tilanteiden pelko

-masennus

-neitsyt (26v)

-koskaan ei ole ollut ystäviä

-ei toisen asteen koulutusta

-en ole tehnyt päivääkään töitä

-uusavuton

-en poistu kotoani ikinä

-lättäjalat

-astma

-huono kunto (en kuitenkaan ylipainoinen)

-vapautus armeijasta

-160cm

-pieni peenis

Vierailija
9/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta, mutta olen seurustellut jo kohta 18-vuotta.

Ei onnistunut kehittämään minua kehityskelpoiseksi. Olen mitä olen ja se mitä olen niin vain paranen.

Räin edelleen kadulle ja juon suoraan pullon suusta.

Varmasti tärkein syy on että olen vaan niin vi_un hyvän näköinen ettei tälläistä voi jättää.

Ei minun yksinkertaisesti tarvitse opetella temppuja kuten koirien tarvitsee. Olen tälläinen mikä olen helposti rakastettava ystävällinen juntti joka kelpaisi ihan jokaiselle tähänkin ketjuun uhonneelle.

En vaan vaihda, koska olen uskollinen, mutta mitään temppuja en opettele.

Rakastan kadulle räkimistä. Eniten räin autotielle, koska halveksin autoja.

Vierailija
10/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla ei ole merkitystä jos on iso muna.

Vierailija
11/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemus tuollaisesta miehestä. Ei kaipaa itselleen puolisoa, vaan elämänkumppanin, joka on lähinnä piika + sängynlämmitin. Juokse!

Vierailija
12/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteereistä mudostuu ainoastaan kuva siitä minkälainen ihminen ap on. Ja se ei näytä hyvältä.

Vierailija
13/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokemus tuollaisesta miehestä. Ei kaipaa itselleen puolisoa, vaan elämänkumppanin, joka on lähinnä piika + sängynlämmitin. Juokse!

Puoliso on aika vanhanaikainen ja kristillinen näkemys.

Elämänkumppani on parempi ja ei sängynlämmitys ole mitenkään epämiellyttävää toimintaa. Yleensähän puolisot nukkuu omissa sängyissään ja kipinä on kadonnut.

Piika on piika jos se tykkää siivota. En minä tykkää siivota ja en varsinkaan jaksa katsella siivousta. Kamalaa meteliä ja häiriköintiä. Tykkään rauhasta.

Vierailija
14/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos meinasit kotiorjaksi ruveta niin kuulostaa hienolta diililtä. Voit joka päivä luututa mustaa paskaa sikolätissä hyvällä mielellä kun se mies on niin ihanan lämmin ja rakastettava ja huomioiva ja diipa daa.

Vierailija
15/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihan oikeasti kuvittelee muuttavansa toista ihmistä??? Ihminen on mitä on, ja ei ainakaan paremmaksi sitä muutu. Vuosien myötä ne persoonan kulmat vaan nousevat paremmin/pahemmin esille.

Vierailija
16/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Kriteereistä mudostuu ainoastaan kuva siitä minkälainen ihminen ap on. Ja se ei näytä hyvältä.

Eiköhän se mies kohta vähentele tapaamisia, kun huomaa että toi tulee tänne arvostelemaan kodin siisteyttä ja painostaa mukaaan siivoilemaan. Yrittää muutenkin väkivaltaisesti muuttaa persoonaa sellaiseksi että kelpaisi esitellä muillekin.

Minullekin sylkeminen on tärkeää. En luopuisi sylkemisestä ja nuuskasta koskaan.

Vierailija
17/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millään muulla ei ole merkitystä jos on iso muna.

Ai jaa? Ei voi olla sinun rahoilla elävä, täysi alkkis, allen ulostava sika, joka vielä kaupan päälle tarjoilee nyrkkiä viikoittain? Mutta kun on iso pippeli, niin se on ihan jees?

Vierailija
18/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita pituuden. Ettei vain olisi puoli senttiä alle minimivaatimuksen 185,5 cm.

Vierailija
19/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira, sitä voit sitten kouluttaa.

Vierailija
20/21 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? 18-22 vuotiaalta osan noista voisi vielä sietää, mutta jos yli 30-vuotias mies on kouluttamaton, epäsiisti ja vailla käytöstapoja on kyseessä menetetty tapaus. Itse asiassa en tiedä onko kyseessä edes ihminen, koska en osaa kuvitella tuollaista edes olevan olemassa. Miksi kukaan mieleltään normaali eläisi roskan keskellä ja pilaisi elämänsä jättämällä kouluttautumatta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi