Mies antaa lapsen kaverin kävellä heille sisään koska vain ja ottaa kaapista ruokaa
Lapsi ei siis koskaan kysy, voiko tulla, eikä sitäkään, onko lupa ottaa kaapista ruokaa. Yritti myös lukea minun kalenteriani kysymättä, kyseessä 9-vuotias tyttö. Oma tyttömme ei enää välitä juuri ollenkaan leikkiä tämän tytön seurassa, vaikka hän heille pompsahtaakin, sen sijaan 11-vuotias isoveli jaksaa jonkun verran pitää seuraa, mutta hänkin sanoi eilen, ettei välittäisi niin siitä, että lapsi tulee heille miten haluaa.
Nyt tajusin, että mies taitaakin haluta lapsen tulla sinne itsensä takia. Ei lastemme, vaan koska mies itse saa jotain sairasta tyydytystä siitä, että ei rajoita tätä lasta. Luulee varmaan olevansa isokin "hyväntekijä",vaikka kaikki muut ovatkin itseasiassa täysin kyllästyneitä tähän tyyppiin, koska hänellä ei ole rajoja.
Vaikka yleensä pidän sun juttujas aika sekopäisinä, niin tässä oot kyllä oikeassa. Ei ole teidän perheen asia ruokkia ja viihdyttää lasta jota ei teille ole kylään haluttu eikä kutsuttu.
Onko miehes sanonut miksi se lapsi pitäisi ottaa porukkaan? Siis kun jos kyseessä olisi lapsen sijaan teini/aikuinen, tuskin se sellaista kovin pitkään katselis. Kuvitteleeko mies että lapsi on teidän lapsienne kaveri?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Eunukkimies ei myöskään kerro mielipidettään sille, miksi sallii tämän. Että mikä on motiivi ja perustelut olla eunukkina.
Ap
Sulta menee kaikki uskottavuus kun nimittelet miestä tuolla lailla. Missä ne sun omat käytöstavat oikein on? ja toisia arvostelet käytöstapojen puutteesta...
Miehen pitäisi tavallaan kasvattaa sitä lsta, jos kerran hyväksyy hänet heille. Että ulkessa kysytään, saako/sopiiko tull, kaapeista ei oteta mitään ilman lupaa jn. Ei viitsi tai ei välitä tai ei osaa. Surkea, laiska mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eunukkimies ei myöskään kerro mielipidettään sille, miksi sallii tämän. Että mikä on motiivi ja perustelut olla eunukkina.
ApSulta menee kaikki uskottavuus kun nimittelet miestä tuolla lailla. Missä ne sun omat käytöstavat oikein on? ja toisia arvostelet käytöstapojen puutteesta...
Ei ole kyse käytöstavoista, vaan RAJOISTA. Niiden myötä tulee hyvä ja toiset huomioiva käytös.
Ap
Mieshän tavallaan kusee lastenkin niskaan, kun heidän on sitten pakkoleikittävä sen urpon kanssa. Tai oltava töykeitä. Koska tällä paska päällä ei ole rajoja.
Ap
Ja jos kerran mies on olevinaan, että tyttö tulee lastemme seuraksi, niin KAI nyt ois vähintään paikallaa kysyä lapsilta, että onko ok, että tyyppi tulee? Tai sanoa vanhempana, että nyt ei käy. On kyllä niiin v*tn munaton mies, että huhhuh.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSulta menee kaikki uskottavuus kun nimittelet miestä tuolla lailla. Missä ne sun omat käytöstavat oikein on? ja toisia arvostelet käytöstapojen puutteesta...
Ei ole kyse käytöstavoista, vaan RAJOISTA. Niiden myötä tulee hyvä ja toiset huomioiva käytös.
Ap
Noh, mainitsit myös käytöstavat. Ehkäpä sun kannattaisi miettiä joka tapauksessa niitä omiakin käytöstapoja kuitekin myös. Puuttuuko sulla itselläsi sitten rajojen kunnioitus toisia kohtaan, kun nimittelet ja haukut kovin kärkkäästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNoh, mainitsit myös käytöstavat. Ehkäpä sun kannattaisi miettiä joka tapauksessa niitä omiakin käytöstapoja kuitekin myös. Puuttuuko sulla itselläsi sitten rajojen kunnioitus toisia kohtaan, kun nimittelet ja haukut kovin kärkkäästi?
Miksi kunnioittaisin miestä? Hän loukkaa minua sillä, ettei kehity ja opi, kun asioista sanotaan. Eikä kerro miksi toimii nin kuin toimii. Sori, ei ole ansainnut mun arvostustani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNoh, mainitsit myös käytöstavat. Ehkäpä sun kannattaisi miettiä joka tapauksessa niitä omiakin käytöstapoja kuitekin myös. Puuttuuko sulla itselläsi sitten rajojen kunnioitus toisia kohtaan, kun nimittelet ja haukut kovin kärkkäästi?
Miksi kunnioittaisin miestä? Hän loukkaa minua sillä, ettei kehity ja opi, kun asioista sanotaan. Eikä kerro miksi toimii nin kuin toimii. Sori, ei ole ansainnut mun arvostustani.
Ap
Siis tässä asiassa. Arvostan häntä kyllä toisissa asioissa.
Ap
Kun toisissa perheissä optetaan, että jos joku on kylässä, on kohteliasta seurustella hänen kanssaan. Niin minusta on ihan ahdistavaa, että mun lapsetko sitten oppii, että eipä silläkään ole mitään väliä. Ei millään ole mitään väliä tämän miehen kansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet hirveä akka. Sääliksi käy miestä ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlet hirveä akka. Sääliksi käy miestä ja lapsia.
Miten niin hirveä? Mies toimii huonosti, itse et ilmeisesti myöskään kestä, jos sinulle huomautetaan puutteistas, että itsessäsi olisi kehittämisen varaa. Toinen on heti hirveä akka sinulle.
Ap
Kannattaisko jutella ihan oman pään sisällä näistä, kun kuitenkin kommentoit omia kirjoituksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis kuka ja millainen tämä 9-vuotias vierailija muuten oikein sitten on? Tietääkö hänen vanhempansa että tyttö käy tuolla lailla kyläilemässä? Onko sen vierailevan lapsen kotiolot ihan ok? (vai tietääkö mies että tuon tytön kotona esim. jotakin ongelmia, ja siksi haluaa olla jotenkin lisäturva tms?) Tunnetteko hänen vanhempansa?
Mitä haittaakaan tuosta kuitenkaan kenellekään on, jos miehesi mielestä ok ja käy hänen kodissaan?
Selitetty jo poistuneessa ketjussa. Ei ole ok, koska mies ei ajattele, ettei heidän kotinsa ole sen tytön koti.
Ap
Käynpä sieltä sitten lukaisemassa nuo asiat! ...ööö.
Mielestäni sinulla on paljon ongelmia.