Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmavaivoista asiaa

Vierailija
26.02.2013 |

Jos joku keksii mistä minun ilmavaivani voivat johtua niin voisin maksaa vaikka rahaa siitä :) Todella inhottava vaiva ja siitä kärsin minä itse + koko minun perhe ja tuttavani. Haju on kamala ja pieruja tulee n. kerran minuutissa. Luin, että 20-25 pierua VUOROKAUDESSA on normaalia.

Olen laktoosi-intolerantikko, mutta en käytä mitään maitotuotteita. Olen täysin maidottomalla ruokavaliolla imetyksen vuoksi (vauvalla maitoallergia). En myöskään käytä muita viljoja kuin kaurapuuron aamulla. Keliakia on pois suljettu, koska muista syistä tähystettiin syksyllä ja lääkäri sanoi suolinukan olevan täydellinen. En syö herneitä enkä kaaleja ym... Mistä tämä voi johtua?

Varaan ajan lääkäriin, koska en kestä enää. Tämä rajoittaa minun elämää huomattavasti :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuro pois

Vierailija
2/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohdin vielä sanoa, että en myöskään ole koko tänä vuonna syönyt sokeria missään muodossa. Enkä myöskään makeutusaineita. Olen kokeillut puurottomuutta, mutta oikeastaan vaan yksittäisiä päiviä.

Aijemmin sain pieretyksen loppumaan kun jätin viljat pois, mutta nyt synnytyksen jälkeen mikään ei auta :(

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprika? Sipuli?

Nämä minulla tosi pahat!

Vierailija
4/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paprikaa ja sipuliakin, mutta olen ollut syömättäkin ja ei mitään vaikutusta. Jostain nyt luin, että imetys voisi aiheuttaa ilmavaivoja, hmm...

AP

Vierailija
5/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain omaan vaivaani apua alkamalla käyttää gefilusvalmisteita. Sinä voisit kokeilla gefilus+kapseleita, joita voi käyttää maitoallerginenkin, jos olet maitovapaalla dieetillä. Pitää käyttää kuitenkin jonkin aikaa, että vaikutus alkaa, mutta minulle loppui pieretys ja turvotus. Olet kuitenkin jo tehnyt aika paljon asian hoitamiseksi. Tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahimmat pierettäjät:

Raaka sipuli

Makeutusaineet

Jotkut ruisleivät

Sokeri

Ei tuollainen mätäneminen sisältäpäin normaalia ole. Lääkäriin.

Vierailija
7/7 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös maitohappoja päivittäin. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän