Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se tarkoittaa että ottaa suhteessa aikalisän?

Vierailija
26.02.2013 |

Kertokaa esimerkkejä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa käydä vieraissa ja pitää mahdollisuuden palata takaisin, jos ei ollukkaan parempaa.

Vierailija
2/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 2 toi ole tauko niin että suhde ei oo voimassa? Tarkoittaako aikalisä muka samaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 00:29"]

Eikös 2 toi ole tauko niin että suhde ei oo voimassa? Tarkoittaako aikalisä muka samaa?

[/quote]

Pöljät. Se tarkotti että häät on siirretty!

Vierailija
4/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 00:29"]

[/quote]

Pöljät. Se tarkotti että häät on siirretty!

[/quote]

Itte pöljä! Voi tarkoittaa myös että pysäytetään tilanne ja mietitään uudestaan ja voi päättyä miten vain.

Vierailija
5/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sit nussia muitakin ?  :D

Vierailija
6/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa aikalisän, hän haluaa molempien olevan uskollisia ja keskittyvän oman elämän tutkimiseen, pohdiskeluun haluaako opinnot, työt ja perheen missä järjestyksessä (sen henkilön kanssa josta otetaan aikalisä).

Jos mies haluaa aikalisän, hän haluaa naida ristiin rastiin vieraita, jopa seurustella toisen kanssa ja naisen pitäisi kiltisti jäädä odottamaan jos tuo mies sattuisi sittenkin toteamaan että pyykkihuolto toimi ko. naisen luona parhaiten.

Vierailija
7/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne, jolloin suhde pysäytetään hetkeksi toisen osapuolen niin pyytäessä/halutessa

Vierailija
8/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos toinen on käynyt vieraissa ja sit otetaan aikalisä

Vierailija
9/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko tarkoittaa, että ollaan erossa jonkun aikaa, esim muutetaan erilleen jos jo asutaan yhdessä.  Aika voidaan sopia yhdessä, ja kun se on lopussa päätetään yhdessä jatketaanko vai erotaanko. Tauon aikana kukin voi elää niinkuin haluaa. Sopii seurusteleville ja lapsettomille. 

Aikalisä tarkoittaa, että otetaan aikalisä siitä kriisistä, joka on päällä. Ei esim. riidellä, nalkuteta, pidetä mykkäkoulua, valiteta tai haukuta päivittäin, vaan yritetään olla toinen toistensa kanssa kuin ihmiset.

Samalla itse kukin miettii mitä suhteesta haluaa ja mitä itse voisi tehdä sen eteen. Muuten arki jatkuu kuten ennenkin. Aikalisän aika kannattaa sekin sopia etukäteen. Sen jälkeen päätetään jatkuuko suhde vai heitetäänkö pyyhe kehään. 

Vierailija
10/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä Tuomas jaksat. Ekan vaimon kanssa oli ihan sama kun ei tarttenu edes lakanaa vaihtaa.Painoit pahimmillasi 130kiloa.Oli vaimolla kestämistä.Et ole vieläkään sixpack kunnossa.Että en ottaisi sua takaisin koska olen panostanut itse nyt kaksi vuotta fyysiseen olemukseen kuten olet varmaan huomannut.

Vierailija
11/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käsittää tämän asian ihan eri tavalla, joten jos joku sitä sinulle ehdotti, niin täytyy kysyä tältä ihmiseltä mitä aikalisä hänelle tarkoittaa: saako nussia muita vai ei!

Vierailija
12/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 06:48"]

Jos nainen haluaa aikalisän, hän haluaa molempien olevan uskollisia ja keskittyvän oman elämän tutkimiseen, pohdiskeluun haluaako opinnot, työt ja perheen missä järjestyksessä (sen henkilön kanssa josta otetaan aikalisä).

Jos mies haluaa aikalisän, hän haluaa naida ristiin rastiin vieraita, jopa seurustella toisen kanssa ja naisen pitäisi kiltisti jäädä odottamaan jos tuo mies sattuisi sittenkin toteamaan että pyykkihuolto toimi ko. naisen luona parhaiten.

[/quote]

Kyllä itse aikalisää toivovat naiset, joita tunnen, ovat olleet ihastuneita toiseen mieheen ja halusivat käydä koettamassa, millaista hänen kanssaan olisi.

Vierailija
13/14 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut ihastunut kenenkään mieheen pitkiin aikoihin,olisko aikaa vuoteen 2009.Huh eli neljä vuotta sitten viimeksi olin ihastunut.No mutta eronnut olen ja tyytyväinen sinkkuuteeni.T:nainen 38v.

Vierailija
14/14 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan "hyvällä omallatunnolla" paneskella muiden kanssa, kun ilmoitetaan haluavansa tauon suhteeseen, eli jätetään pönkkä oven väliin. Tullaan takaisin kun ollaan saatu himot tyydytettynä ilman pettämisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi