Onko sinulla tytär, joka on kiinnostunut vaatteista, meikeistä, hiuksista....?
Tuli mieleen tuosta hääkutsuketjusta, jossa tyttäret alkoivat heti suunnitella vaatteita ja kampauksia, että minun tyttäreni ei olisi suunnitellut kumpaistakaan, itse olisin saanut maanitella hänet juhlavaatteisiin. Hän ei ole kiinnostunut mistään ns. naisellisesta. Entä sinun tyttäresi? Alkaisiko hän hääkutsun tullessa suunnitella, ja onko muutenkin kiinnostunut ulkonäköasioista?
Kommentit (4)
Tyttäreni ovat pian 18 ja 16 vuotiaat, mutta vaikka siististi pukeutuvatkin ja meikkaavat, niin eivät miettisi mitään enempiä kuin vasta päivää paria ennen. Varsinkaan kohta täysi-ikäistä ei juhlimiset kiinnosta yhtään, nuorempi voisi hieman etukäteen kokeilla ovatko vanhat vaatteet ok. Se olisi minä joka varaisi heille hiusten latvojen siistimiseen kampaajaa ja sukkahousuja ostaisi.
On ja ei. Tytär 14v on tarkka vaatteistaan, mutta tyyli on lähinnä urheilullinen (farkut ja huppari, trikoopaita ja collarit tai trikoot jne). Juhliin haluaa aina ehdottomasti mekon ja korkkarit, meikkaa juhliin mutta ei välttämättä muuten ollenkaan. Omista rippijuhlistaan on julistanut jo, että haluaa "täydellisen mekon" sekä jonkin kiharakampauksen.
Jos meille tulisi hääkutsu, ei ensimmäinen asia tyttärellä olisi pukeutuminen. Mutta joka tapauksessa haluaa juhliin aina mekon.
Minullaei ole tytärtä, mutta kahdella ystävälläni on.
Toinen ystäväni on boheemi, joka ei ole ikinä meikannut. Hänen tyttärensä on varsinainen meikkaaja.
Toinen ystäväni on perusmeikkaaja, ja myy meikkejä kotikutsuilla, montaa eri merkkiä vielä. Hänellä on poikatyttö.
Ei ole. On tosin vasta 9-v.