Uusi suhde eron jälkeen - mikä muuttui?
Kiinnostaisi lukea, kuinka elämä on muuttunut eron jälkeen, uuden suhteen myötä? Miksi erositte? Millaisen ihmisen löysitte ja mistä? Mitä arvostatte uudessa kumppanissa? Miten seksi sujuu, onko se ollut helppoa/vaikeaa uuden kanssa? Oliko ero kaiken arvoista?
Kaverin puolesta kyselen :)
Kommentit (16)
Erosin itsekkäästä miehestä ja löysin ihan sattumalta baarista erittäin viehättävän miehen, jonka kanssa vietin elämäni kiihkeimmän puolivuotisen. Seksiä oli joka kerta kun tavattiin, mies oli kiihkeä ja huomaavainen. Joutui sitten muutamaan kauas pois ja tässä olen oppinut elämään yksin. Haku on päällä, mutta sitä oikeanlaista tyyppiä ei tunnu löytyvän tinderistäkään.
Enkä kadu ensimmäistä eroa, ilman sitä mulla ei olisi tuota huikeaa kokemusta, jota voin muistella!
Seksi on taivaallista, siitä ei meinaa saada kyllikseen. Vanhassa, yli 20 v suhteessa kipinä oli kuollut aikaa sitten, seksiä harrastettiin lähinnä vain kun kumpaakin jo pakotti puute niin ettei ilmankaan voinut olla. Tuon kipinän puutteen takia se ero sitten varmaan tulikin, ja tuo uusi löytyi ihan vahingossa baarista jo ennen kuin ehdin vanhan luota muuttamaan pois.
Uusi mies jaksaa arvostaa ja pitää hyvänä kaikin puolin ihan eri tavalla, eikä pidä vain itsestään selvyytenä. Itsestänikin olen löytänyt ihan uusia puolia, jaksan ottaa toisen paremmin huomioon ja olenkin loppuen lopuksi todella hyvä "vaimo" vaikka entisessä elämässä en sitä todellakaan enää ollut. Kaikki oli vain kiinni täydellisestä tympiintymisestä.
Hetkeäkään en ole katunut, ennemminkin harmitellut kun en lähtenyt aiemmin. Elämän parhaita vuosia valui monta hukkaan valjussa elämässä....
Ja kun aina joka paikkaan vedetään ne lapset mukaan, älkää erotko koska lapset.... Kyllä ne lapsetkin ovat huomanneet että äitihän on nyt ihan eri ihminen. Jopa sanoneet että ei ole ikinä nähnyt mun hymyilevän näin koko ajan :)
Nyt on ylipäätään seksiä. Onneksi se on myös hyvää.
Pitkässä parisuhteessa viimeiset 5 vuotta oli täysin kuollutta. Ruuhkavuodet ja mies tuli vuosi vuodelta itsekkäämmäksi.
Nyt uusi suhde ja kaikki on ihan toisin. Olen kuin uudesti syntynyt =)
Vaimoni, siis ex-vaimoni, pihtasi varmaan 5v ja lopulta oli vaan pakko lähteä, en halunnut elää elämääni kuolleena. Uusi suhde löytyi aika nopeasti, tuttu nainen, hänen kanssaan oli kyllä aika villiä seksiä, tilattiin leluja ja kokeiltiin kaikenlaista. Se suhde ei kestänyt ja nyt oon uuden naisen kanssa, aika haparoiden on suhde edennyt, saa nähdä mitä tästä tulee. Seksi on ihan hyvää, mutta parempaakin voisi olla.
Enkä ole eroja katunut, kaikesta on oppinut jotain. Ja itse voin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni, siis ex-vaimoni, pihtasi varmaan 5v ja lopulta oli vaan pakko lähteä, en halunnut elää elämääni kuolleena. Uusi suhde löytyi aika nopeasti, tuttu nainen, hänen kanssaan oli kyllä aika villiä seksiä, tilattiin leluja ja kokeiltiin kaikenlaista. Se suhde ei kestänyt ja nyt oon uuden naisen kanssa, aika haparoiden on suhde edennyt, saa nähdä mitä tästä tulee. Seksi on ihan hyvää, mutta parempaakin voisi olla.
Ihan sama juttu täällä, mutta nyt seksi parempaa kuin ikinä. Exän jälkeen mikä tahansa tuntui hyvältä ja ihana nainen tämä seuraavakin oli, mutta se päättyi hänen toiveestaan. Nyt olen elämäni naisen kanssa ja seksikin on aivan taivaallista! En todella voinut edes kuvitella, että se voisi olla tämmöistä. Kiitos rakkaani! Ja mahtava seksi ei edes ole paras puolesi, olet todella mahtava persoona.
En todellakaan ole katunut eroani haluttomasta exästäni, ei se ole ihmisen elämää. Hänkin oli persoonana todella mahtava, mutta rakkaudeton liitto ei ole mua varten. Exäkin tuntuu olevan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu täällä, mutta nyt seksi parempaa kuin ikinä. Exän jälkeen mikä tahansa tuntui hyvältä ja ihana nainen tämä seuraavakin oli, mutta se päättyi hänen toiveestaan. Nyt olen elämäni naisen kanssa ja seksikin on aivan taivaallista! En todella voinut edes kuvitella, että se voisi olla tämmöistä. Kiitos rakkaani! Ja mahtava seksi ei edes ole paras puolesi, olet todella mahtava persoona.
En todellakaan ole katunut eroani haluttomasta exästäni, ei se ole ihmisen elämää. Hänkin oli persoonana todella mahtava, mutta rakkaudeton liitto ei ole mua varten. Exäkin tuntuu olevan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Jos kerran ex-vaimosi oli mahtava persoona, miksi et vielä yrittänyt hänen kanssa? Olen jätetty vaimo ja olisin halunnut, että ex olisi vielä antanut mahdollisuuden meille. Hän lähti uuden matkaan heti, kun joku vaan oli kiinnostunut. Niinkö sinäkin teit? Kuinka tässä voi enää miehiin luottaa. En voi edes ajatella uutta suhdetta, olen ihan murtunut.
Kyllä ne naisetkin osaa satuttaa ja lähteä toisen mukaan. Onneks löysin paremman. Kaikinpuolin.
Ex ei puhunut koskaan tunteistaan ja ajatuksistaan, ei ollut mitään mieltä asioista. Valitti että vaadin "erityistä" seksiä kun hän halusi pikapanoja.
Nykyisin seurustelen ihmisen kanssa joka puhuu välillä liikaakin, on kiihkeä keskustelija ja sängyssä kestää tuntikausia.
kaikki muuttui koska olen toiminnan mies aloitin seurustella useiden naisten kanssa samaan aikaan ettei mene aika hukkaan kun tuli seksittömässä suhteessa oltua liin pitkään
alkoi mälli lentämään nieluun, persreikään ja jopa vaginaankin. aivan mahtavaa.
tosin tarkensin kriteerejä ja jouduin vaihtamaan muutaman kesken koeajan mutta se kannatti.
suosittelen lämpimästi
Ero tuli, koska ex löysi toisen miehen. Sen jälkeen on ollut pari naista, joiden kanssa oon seurustellu. On ollu pettymyksiä, mut on jätetty, mutta nyt rakkaus kukoistaa. Seksi on todella nautinnollista ja sitä on usein. En olisi uskonut että löydän naisen, joka nauttii seksistä yhtä paljon kuin minä. Hän tulee luokseni käymään monesti varta vasten seksin takia. Hän haluaa saada jokakerta orgasmin ja sen myös saa ja aika usein kaksikin kertaa. Se tuntuu miehenä aivan mahtavalle. Naiseni myös huolehtii ihan jokakerta, että minä saan. Exänkin kanssa on välit kunnossa.
En mä oo eroissa hakenut muuta kuin parempaa seksiä. 2 kertaa eronnut ja aina seksi parantunut 10 kertaa paremmaksi, eli nyt on 100 kertaa parempaa kuin ekan kaa. Saan toteuttaa nyt fantasianikin, joten enää ei ole syytä vaihtaa.
Minun kerrottuani parisuhteeni ongelmista kaverimies katsoi koiranpentusilmillään ja tokaisi että mä ymmärrän sua täysin. Sen jälkeen se oli menoa se.
Se on muuttunut avioeron jälkeen, etten rakastu oikein enää. Rakastan vain lapsiani. Kaikki naissuhteeni ovat olleet tapailu- tai FWB-suhteita. Ihastun, mutta en rakastu tai rakasta. Oikeastaan olen hyvin tyytyväinenkin tähän. M40
Ei hetkeäkään liian aikaisin kirjoitti:
Seksi on taivaallista, siitä ei meinaa saada kyllikseen. Vanhassa, yli 20 v suhteessa kipinä oli kuollut aikaa sitten, seksiä harrastettiin lähinnä vain kun kumpaakin jo pakotti puute niin ettei ilmankaan voinut olla. Tuon kipinän puutteen takia se ero sitten varmaan tulikin, ja tuo uusi löytyi ihan vahingossa baarista jo ennen kuin ehdin vanhan luota muuttamaan pois.
Uusi mies jaksaa arvostaa ja pitää hyvänä kaikin puolin ihan eri tavalla, eikä pidä vain itsestään selvyytenä. Itsestänikin olen löytänyt ihan uusia puolia, jaksan ottaa toisen paremmin huomioon ja olenkin loppuen lopuksi todella hyvä "vaimo" vaikka entisessä elämässä en sitä todellakaan enää ollut. Kaikki oli vain kiinni täydellisestä tympiintymisestä.
Hetkeäkään en ole katunut, ennemminkin harmitellut kun en lähtenyt aiemmin. Elämän parhaita vuosia valui monta hukkaan valjussa elämässä....
Ja kun aina joka paikkaan vedetään ne lapset mukaan, älkää erotko koska lapset.... Kyllä ne lapsetkin ovat huomanneet että äitihän on nyt ihan eri ihminen. Jopa sanoneet että ei ole ikinä nähnyt mun hymyilevän näin koko ajan :)
Hyvin veit sanat mun suusta, ihan parisuhteen kestoa myöden :D Itse en löytänyt miestä baarista, mutta olen vuosien riutuneen parisuhteen jälkeen onnellinen. Lapset on tyytyväisiä ja jaksan taas olla kiinnostunut elämästä. Itselle ero oli enemmän kuin sen arvoista, en voisi sanoa vuosieni menneen hukkaan, koska niistä paskoistakin vuosista opin itsestäni paljon ja kasvoin uusiin mittasuhteisiin. Olen nyt parisuhteessa parempi minä, ymmärrän kumppania paremmin ja hän myös minua omien elämänsä kolhujen takia. Seksi sujuu (jos nyt voi sanoa) täydellisesti! Nautin siitä ja haluan sitä, saan myös riittävästi ; ) Arvostan nykyisessä (toivottavasti siinä viimeisessä) kumppanissani kaikkea sitä inhimillisyyttä, joka kuoli miehestäni vuosien saatossa. Itse olisin halunnut ja yritin pitää suhdetta yllä, mutta exä ei ollut aiheesta kiinnostunut, joten se suhde riutui pois...hidas, tuskainen kuolema. Mutta nyt siis uusi elämä tai no ei enää niin uusi ja parempi olo, joka tasolla. KYLLÄ, SE OLI SEN ARVOISTA!
No eka ero tuli kun elettiin kavereiksi. Kaveri vinkkas. No siinä oli kipinää vaikka alku olikin vähän "hidas". Alkuun opettelemista kun toinen fyysisesti aika pieni ja toki että miten toinen "toimii". No eipä sitä vaihtoehtoakaan annettu.
Toinen ero tästä jo tehty, mutta ei vielä oo ketään löytynyt ...