Tämä...tun fiilis mikä sunnuntai-iltaisin puskee päälle
Työviikko edessä ja mieli maassa. Mistä johtuu? Kiva elämä.
Kommentit (13)
Tuttu tunne. Tänään tosin helpompi, kun torstaina alkaa 1,5vkon talviloma.
Sama. Vaiks periaatteessa tykkäänkin työstäni tosi paljon. Ahdistaa vaan aamuherätys, aamuhässäkkä lasten kanssa ja sitten taas työpäivä kestää mielestäni liian kauan että pääsee taas jälkikasvua halimaan.
Sama. Klo kuuden aikaan olin että hienoa, vielä monta tuntia jäljellä mutta samantien onkin jo nukkumaanmenoaika ja siinä se viikonloppu taas oli. Vtuttaa ja ahdistaa.
Ton takia mä olen aina sunnuntaina töissä. Tuplaliksa ja mulla on huomenna jo tiistai.
Minulla on sunnuntaisin aina vähän surumielinen olo, vaikka ei tarvitsisi maanantaina lähteä mihinkään. Toki se korostuu, jos vielä seuraavana päivänä alkava työ- tai kouluviikko stressaa / ahdistaa.
Jo lapsena minulla oli sunnuntaisin surumielisyyttä, myös kesälomilla, jolloin oli muuten kivaa. Varmaan se on saanut alkunsa siitä, kun maanantaisin piti aina mennä kouluun enkä yhtään tykännyt siitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kaikki masentaa. Perseestä tämä olo.
On se vaan mukavaa saada nukkua maanantai aamunakin niin pitkään kuin sielu sietää.
En voisi kuvitellakkaan herääväni ennen klo. 9, ja vielä joutua lähtemään jonnekkin moneksi tunniksi.
Elämä on valintoja täynnä.
Sama, työni on ihan ok mutta en vaan jaksa... asun vielä ulkomailla ja täällä normaali työaika vähintään 8-17, yleensä lähden töihin 7 jälkeen ja olen kotona aikaisintaan kuudeltä. Päivät tuntuu kestävän ikuisuuden ja viikonloppu menee sekunnissa. Onko kellään mitään lohduttavaa sanottavaa? :(
Sama. Jo iltapäivällä alkaa hiipiä pikkuhiljaa v##### eikä iltaa kohden ainakaan parane. Maantai-iltaan mennessä menee kyllä ohi. En tiedä mistä tämäkin johtuu, sama fiilis ollut lapsesta asti.
Sama juttu.....sunnuntai-iltaisin v*tuttaa AINA......