Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä huonokuntoisille hiuksille? ov

Vierailija
25.02.2013 |

Havahduin järkytyksekseni tänään siihen, että hiukseni ovat ihan kamalan huonossa kunnossa. Kuivat ja todella monet katkenneet noin puolivälistä, eli siis oikeasti olevinaan pitkät hiukset, mutta iso osa onkin jo katkennut lyhyemmäksi :(

Mitä näille nyt tekisi, pitäisi leikata aivan lyhyeksi jos haluaisin kaikki huonot pois, eikä minulla ole koskaan ollut lyhyitä hiuksia, paitsi ehkä vauvana. En tiedä osaisinko olla lyhyillä hiuksilla, saati sitten minkälainen kampaus olisi hyvä. Mutta ei näitä tällaiseksikaan voi jättää :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaat reilusti pois vaikket ihan lyhyeksi. Kunnon hoitoaineet ja shampoot, vitamiinikuuri ja sitten se ihme hiusharja tangle teezer mikä ei revi hiuksia.

Vierailija
2/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangle teezer on paras harja ikinä!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuota harjaa voisin kokeilla, googletin ja näytti ihan hyvälle. Suklaata syön täällä nyt tähän hiusahdistukseen, miten en ole huomannut aiemmin että ovat päässeet näin pahaksi, kamala stressi kieltämättä ollut jo pitkään niin ei ihmekään :/

AP

Vierailija
4/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 21:10"]

Tangle teezer on paras harja ikinä!! :)

[/quote]

katkaisee mun ohuet hiukset :(

Vierailija
5/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyeksi vaan, kasvaa takaisin ja paksupana. Näin olen tehnyt kahdesti. 2 vuotta ja hiukset taas lapaluiden alapuolelle asti. Välissä leikattu.

Vierailija
6/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 21:23"]

Lyhyeksi vaan, kasvaa takaisin ja paksupana. Näin olen tehnyt kahdesti. 2 vuotta ja hiukset taas lapaluiden alapuolelle asti. Välissä leikattu.

[/quote]

Väitän kyllä että siihen hiusten paksuuteen vaikuttaa muut asiat, tuskin alkaa paksummaksi kasvaa sen vuoksi että leikkaa.

Vierailija
7/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi hoitaa niitä hiuksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä