Onko miehellä pieni jalka turn-off?
Kommentit (13)
Kyllä se on vähän reppanan merkki mulle, ei voi mitään. Sitä paitsi ”pieni jalka, pieni...”
Minun mielestä 44-45 on hyvä. Hyi, kerran joku 42 numeron kengissä oleva yritti pakeille. Pakit tuli.
On,jos miehellä on kokoonsa nähden tosi pieni jalka.Muuten ei niin haittaa onko 40 tai 47.
Aivan varmasti selittää miksi olet naiseton.
No enpä ole ikinä miesten jalan kokoon huomiota kiinnittänyt.
Pienijalkaiset miehet ostaa isoja kenkiä ja lömsöttelee niillä hassusti.
Kukaan ei kyttää kengännumeroa. ÄO:ta paremminkin..
Itse tapailin aikoinaan miestä, joka ei ollut järin pitkä ja jalatkin olivat aika pienet, varmaankin kokoa 40-42. Pituus ja kengänkoko samaa siis omani kanssa. No, olihan se kolmaskin jalka hänellä aika pieni. Näiden asioiden kanssa olisin kyllä tullut toimeen, mutta henkiset ominaisuudet ja tunneäly osoittautuivat hänellä vajavaisiksi joten se juttu loppui siihen.
Osa naisista on nykyään niin mielettömän isokokoisia, että niillä naisilla on sen vuoksi isot jalatkin. Eikä ole ollenkaan tavatonta, että silloin monella miehellä on niitä naisia pienemmät jalat.
Miehen jalan pitää olla vähintään kokoa 50 ja naisen jalan taas enintään kokoa 35.
Ei ole ihme, että Suomessa on niin paljon yksinäisiä ihmisiä ja tahattomia sinkkuja, kun parin valintaan vaikuttavat niin oudot asiat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vähän reppanan merkki mulle, ei voi mitään. Sitä paitsi ”pieni jalka, pieni...”
Minulla on pieni jalka ja iso k.... ja reppanaksi en suostu joten, yleensäkin itselleni on jalan koko tai nännien lukumäärä samantekevää kumppanissa.
No voisi se vähän olla, jos olisi pienempi kuin minulla. Tähän asti on kyllä ollut 3 miestä joiden kenkiä olen pystynyt käyttämään ja olen niitä "perinyt", luojan kiitos ei yhdelläkään ole ollut liian pienet minulle.
Miehet itsessään ovat kyllä olleet monet pienempiä kuin minä, mutta onneksi ei kenkä.