G: Oletko kömpelö? Siis törmäilet ihmisiin, oviin, kompuroita kävellessä yms.
Mua huvittaa kyllä, kun mies aina nauraa mulle, kun kävelen ihmisiä päin ja törmäilen joka paikkaan, välillä myös meinaan kompuroida yms.
Aina ollut tällainen säheltäjä, miehen mukaan, törmäämisen maailmanmestari! :)
Kommentit (8)
Aina lyön varpaani johonkin oven karmiin tai pöydän jalkaan tai tiputtelen asioita.
Töissäkin törmäilen pöydänkulmiin yms. Hävettää. Ennen lääkitystä kilpparin vajaatoimintaani olin vielä pahempi, pudottelin astioita alvariinsa :-(
Hassua, että olen tällainen sadan kilon keijukainen, mutta silti erittäin ketterä. Lisäksi minun on helppo oppia uudet liikuntalajit, liekö sitten kyse samasta motoriikan alueen ominaisuudesta.
Todellakin olen, ja olen pieni ja hentorakenteinen, joten ei johdu koosta :) (alle 50 kiloinen)
Poikani on samanlainen, hänkin sirorakenteinen. Tytär on vankempirakenteinen ja "normaali" eli ei tällainen köntys.
Kaikenlaiset jumpat ja aerobicit on ihan mahdottomuuksia mulle, eihän siellä saa edes hikeä pintaan, kun koko aika menee sählätessä askelten kanssa, "niin siis mikä käösi heilahtaa minne..". Jos joskus meinaan edes hiukan päästä jyvälle, vaihdetaan jo seuraavaan liikkeeseen..
:D
työkaverit naureskelee kun törmäilen milloin mihinkin,varsinkin väsyneenä näitä tapahtuu JA PALJON..
tökkii maahan tai jalat menee sekaisin yms. Mä olen sellainen "ihmekävelijä". :)
minä aina vähän loukkaannun, kun he meillä käydessään koko ajan mesoavat kun "on niin ahdasta".