Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia sivustoista missä voi vaihtaa ajatuksia ihmisten kanssa mutta eivät ole deittisivustoja?

Vierailija
03.03.2019 |

Haluaisin vain jutella ihmisten tai yhden ihmisen kanssa syvällisistä ja vähemmän syvällisistä asioista.
Löytää samanhenkisyyttä ja mielenkiintoista ajanvietettä henkilökohtaisen viestinnän kautta. Ei foorumia tai palstaa vaan että ihminen on aidosti läsnä kanssani siinä hetkessä.

En jaksa irl tutustua kehenkään tällä hetkellä kovin syvällisesti. Olen jotenkin väsynyt ympärillä olevaan elämään. Minulla se menee suorittamiseksi valitettavasti ja tahtoon näyttää vain hyvät puoleni siis face to face.
Ellei sitten jo tiedä ajatusmaailmaani.

Olisi tosiaan vain hauska jutella ilman paineita jonkun kanssa ja hiljalleen tutustua ilman oletusta että sen pitäisi johtaa yhtään mihinkään. Siksi ei tinderiä.
Ihan kaverillista höpinää ja ihmettelyä arjen jutuista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös juuri ole sellaisella?

Vierailija
2/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on yksi. Kyllä täällä on järjellistäkin keskustelua.

Vierailija
4/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkös juuri ole sellaisella?

Periaatteessa luen muiden keskusteluja ja lähinnä luon omia mielipiteitä toisten keskustelujen sisällöistä.

Haluaisin jotain henkilökohtaisempaa tutustumista ihan vaikka yksittäiseen henkilöön.

Vähän kun tinder..

Mutta en kuitenkaan tahdo mitään sellaista pinnalliseen hyötymiseen tarkoitettua suhdetta. Kevyttä ja mukavaa, joka olisi molemmille osapuolille rentoa, pyyteetöntä ja kaverillista keskustelua.

Voisi vaikka jutella elämän kriiseistä tai sitten päivän tekemisistä. Tai vaikka heittää vitsiä ja keskustella tv-sarjoista. Ihan mitä vaan.

Kaipaan ystäviä :D

Mutta olen jotenkin nyt estynyt tapaamaan ketään oikeasti nyt tässä elämäntilanteessa.

Haluaisin jonkun tutustuvan tähän nykyiseen minääni.

Olen muuttunut niin paljon, etten oikein osaa olla vanhojen ystävien kanssa eivätkä he minun valitettavasti.

Elämä muuttuu...

Ap

Vierailija
5/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Facebookista löytyy joku ystäväryhmä.

Vierailija
6/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän