Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävättärienne miehet

Vierailija
03.03.2019 |

Täällä kun aina haukutaan suomalaisten miesten tasoa eikä teille löydy täältä sopivaa miestä ollenkaan niin miten selitätte että ystävättärenne kuitenkin on löytänyt hyvän miehen ?

Ei kai ne huonoakaan miestä ole valinnut ja jos niin minkälaisen muka ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niissä ystävättärien miehissä kyl kaikenlaisia vikoja, joita itse en siedä. Ystävättäret taas ei pitäneet minun exästäni. Jokaisella vähän eri kokoelma miesvikoja, joita sietää.

Vierailija
2/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut saa uskomaan, että palstalla olisi enimmäkseen sinkkunaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi yhtäkään ystävieni miehistä.

Vierailija
4/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi yhtäkään ystävättärieni miehistä. On meillä niin erilainen maku miesten suhteen.

Vierailija
5/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättärieni miehet ovat sopivia heille, eivät minulle. Osa heistä on minunkin ystäviäni.

Vierailija
6/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelen usein ystävieni miesten kanssa, mutta en haluaisi seukata heidän kanssaan. Niih/Jemina 22

Vierailija
7/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättärillä on matalampi rima. Joten.

Vierailija
8/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tasoa haukkuvat täällä lähinnä moniongelmaiset naiset, joilla ei edes ole kokemusta pitkästä parisuhteesta, koska kukaan mies ei heitä kovin kauaa siedä.

Vierailija
9/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä te puhutte. Ainakin kolmella ystävättärelläni on ihana mies, jollaiseen voisin itsekin rakastua. Näin ei kuitenkaan käy, koska kuormasta ei syödä ja olen kovaääninen ja lihava. Ei mitään saumaa ystävättärieni miehiin. Ja olen myös onnellisesti naimisissa.

Vierailija
10/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleisesti täällä ketjuissa miehiä haukutaan, esim tinderin miesten taso yleisesti ja usein valitetaan ettei hyviä miehiä ole missään...vain alko, peli ja mt ongelmista..

Mutta kuitenkin moni ystävättärenne on löytänyt miehen itselleen.

Ap

Vierailija
11/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole ystäviä, joten paha sanoa heidän tilanteestaan. 

Vierailija
12/12 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niissä ystävättärien miehissä kyl kaikenlaisia vikoja, joita itse en siedä. Ystävättäret taas ei pitäneet minun exästäni. Jokaisella vähän eri kokoelma miesvikoja, joita sietää.

Mun yhdellä kaverilla on sellanen mies, että on komea ja mukava ja tulee toimeen kaikkien kanssa.. Mutta se on pannu meidän kaveripiiristä neljää naista. Kesällä oli grillijuhlat, niin oli vähän outoa katsoa kun kaverit on miehien kanssa ja yksi mies porukasta käyny panemassa ympärillä olevia ja kaikki on muka niin onnellisesti naimisissa. En tiedä tietääkö nämä neljä kaveriamme keskenään, että se mies on pannu vieressä olevia. Siinä olisi ollut herkullinen tilanne nousta pöydälle ja kilistää lasia ja kertoa kovaan ääneen totuus.. Mutta en puutu heidän asioihin ja suhteisiin ja siinä menee monta suhdetta rikki ja kaveripiiiri hajoaisi samantien.. Itse en luota niihin naisiin enää samanlailla enkä juttele enää enää henkkoht asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän