Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ TAPAHTUU, jos pisamanaamainen laittaa itseruskettavaa kasvoihin? esim tuota Dovea?

Vierailija
18.05.2006 |

Mä olen helvetin kalpea ja naama tulee täyteen pisamia auringosta, mtten rusketu enkä edes päivety. Onko kukaan vastaavalla iholla kokeillut laittaa kasvoihin rusketusvoidetta? Mitenkähän käy?

olen menossa naimisiin elokuussa ja olisi ihana jos saisin edes pienen rusketuksen tuon doven avulla, kun on niin kehuttu tuote. mutta uskallanko laittaa kasvoihin :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samanlainen iho ja siihen on tyytyminen, naama tulee ilosen keltaseks ja laikukkaaks esim. kulmakarvojen kohdalta tummuu enemmän

Vierailija
2/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoille tarkoitettua Nivean itseruskettavaa. Kaunis väri tuli, mutta pisamat eivät tummuneet. Osta erikseen kasvoille tarkoitettu.

t. pisamanaama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun iho on kellertävä ja pisamat on aika vaaleita mutta niitä on siis jokapuolella naamaa ei vain nenässä. Kasvojen joka kohta on pisamien peitossa. Ei ole minusta nätti vaan ruma :(

Täytyy kokeilla tuota Niveaa sitten...voin koklaa sitä mökillä kesäkuussa eipähän kukaan näe jos menee pieleen..;)

ap

Vierailija
4/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sellainen asia, mitä en ymmärrä. Eli miksi ihmiset eivät ikinä voi olla tyytyväisiä itseensä? Ok, kyllä minäkin teini-iässä inhosin pisamia, mutta AIKUISENA olen tajunnut, että ne on osa mua, tulee aina olemaan. Olen oppinut pitämään niistä ja nykyään jopa odotan kevään aurinkoisia päiviä ihan vain siksi, että pisamat lisääntyy ja voimistuu! Tulee ihana kesäinen fiilis, kun peilistä näkyy pisamainen naama :)

Turhaa sinäkin ap tuhlaat energiaa pisamien inhoamiseen. Ne on ja pysyy! Ne ovat osa sinun ulkonäköäsi nyt ja aina. Eikö olisi jo pikku hiljaa aika hyväksyä ne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme