Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläluomileikkaus ja EDELLEEN outo tunne

Vierailija
03.03.2019 |

Toinen silmä ei mennyt aluksi kunnolla kiinni, nyt menee, mutta minun täytyy rentouttaa silmät etteivät ne jää raolleen (muutama milli.) Leikkaus tehtiin VIIME KESÄNÄ ja yhä edelleen on tällaisia oireita. Ihan Suomessa leikattiin ja suomalainen kirurgi.

Jälkitarkastuksessa sanoi, että ihoa ei ole leikattu liikaa. Mutta ehkä hän valehteli?? Tuntuu kuin minulle olisi tehty kulmakarvojen kohotus. Sellainen omituinen aavistuksen kireä tunne.

Tästä tulee vielä oikeusjuttu pian.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri on todennut että minulla on kireät kasvolihakset, mutta tuskin siitäkään johtuu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kohta ne luomet roikkuu taas. Ja senkun teet oikeuscasen. Et kuitenkaan voita.

Vierailija
6/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kohta ne luomet roikkuu taas. Ja senkun teet oikeuscasen. Et kuitenkaan voita.

Öh... Miksi luulet että minulle ilmestyy yhtäkkiä ylimääräistä ihoa luomiin? :D

Vierailija
7/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirurgi ottanut liikaa ihoa pois? Ei minulla ole ollut leikkauksen jälkeen tuollaista.

Vierailija
8/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kirurgi ottanut liikaa ihoa pois? Ei minulla ole ollut leikkauksen jälkeen tuollaista.

Juuri kirjoitin, että ei omien sanojensa mukaan ole ottanut liikaa pois. Mutta mistä minä sen tiedän??? Vtuttaa.

Vierailija
9/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kirjoitin, että ei omien sanojensa mukaan ole ottanut liikaa pois. Mutta mistä minä sen tiedän??? Vtuttaa.

Selkeästi on sitten liikaa leikattu. Käy kysymässä jonkun toisen kirurgin tai lääkärin mielipidettä?

Vierailija
10/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan silmät kyllä kiinni, mutta joskus jää parin millin rakonen. Vain toisessa silmässä, tässä joka ei aluksi mennyt kunnolla kiinni, tuntuu painetta. Toinen tuntuu normaalilta.

Vierailija
11/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi on sitten liikaa leikattu. Käy kysymässä jonkun toisen kirurgin tai lääkärin mielipidettä?

Aion mennäkin toiselle lääkärille asiasta. Sitten minulla on mustaa valkoisella.

Vierailija
12/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä onko kuitenkaan leikattu liikaa. Eihän siitä pitäisi painetta aiheutua.

Vierailija
13/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee potilasvahinkoilmoitus esim.

Vierailija
14/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh... Miksi luulet että minulle ilmestyy yhtäkkiä ylimääräistä ihoa luomiin? :D

Ööööö, niin? Minulla oli lippaluomet, miksi kuvittelette että ne ilmestyvät takaisin? :D

Vierailija
15/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee potilasvahinkoilmoitus esim.

Sen teen mahd. pian.

Vierailija
16/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se nyt

Vierailija
17/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla leikkauksesta on jo 4 v ja edelleen tietty tunnottomuuden/paineen tunne yläluomissa. Tosin silmät kyllä sulkeutuvat ihan normaalisti enkä muutenkaan suuremmin tuosta tuntemuksesta/tunnottomuudesta kärsi. Voisikohan ap:lla olla vastaavanlainen tunnon alenema? Voisikohan se saada aikaan tunteen, etteivät luomet kunnolla sulkeudu, vaikka näin ei olisikaan? No, varmasti fiksua hakea tuo second opinion.

Vierailija
18/18 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se nyt

Otanko yhteyttä paikkaan jossa leikattiin?