Yläluomileikkaus ja EDELLEEN outo tunne
Toinen silmä ei mennyt aluksi kunnolla kiinni, nyt menee, mutta minun täytyy rentouttaa silmät etteivät ne jää raolleen (muutama milli.) Leikkaus tehtiin VIIME KESÄNÄ ja yhä edelleen on tällaisia oireita. Ihan Suomessa leikattiin ja suomalainen kirurgi.
Jälkitarkastuksessa sanoi, että ihoa ei ole leikattu liikaa. Mutta ehkä hän valehteli?? Tuntuu kuin minulle olisi tehty kulmakarvojen kohotus. Sellainen omituinen aavistuksen kireä tunne.
Tästä tulee vielä oikeusjuttu pian.
Kommentit (18)
Hammaslääkäri on todennut että minulla on kireät kasvolihakset, mutta tuskin siitäkään johtuu. Ap
No, kohta ne luomet roikkuu taas. Ja senkun teet oikeuscasen. Et kuitenkaan voita.
Vierailija kirjoitti:
No, kohta ne luomet roikkuu taas. Ja senkun teet oikeuscasen. Et kuitenkaan voita.
Öh... Miksi luulet että minulle ilmestyy yhtäkkiä ylimääräistä ihoa luomiin? :D
Onko kirurgi ottanut liikaa ihoa pois? Ei minulla ole ollut leikkauksen jälkeen tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Onko kirurgi ottanut liikaa ihoa pois? Ei minulla ole ollut leikkauksen jälkeen tuollaista.
Juuri kirjoitin, että ei omien sanojensa mukaan ole ottanut liikaa pois. Mutta mistä minä sen tiedän??? Vtuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kirjoitin, että ei omien sanojensa mukaan ole ottanut liikaa pois. Mutta mistä minä sen tiedän??? Vtuttaa.
Selkeästi on sitten liikaa leikattu. Käy kysymässä jonkun toisen kirurgin tai lääkärin mielipidettä?
Saan silmät kyllä kiinni, mutta joskus jää parin millin rakonen. Vain toisessa silmässä, tässä joka ei aluksi mennyt kunnolla kiinni, tuntuu painetta. Toinen tuntuu normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi on sitten liikaa leikattu. Käy kysymässä jonkun toisen kirurgin tai lääkärin mielipidettä?
Aion mennäkin toiselle lääkärille asiasta. Sitten minulla on mustaa valkoisella.
En oikein tiedä onko kuitenkaan leikattu liikaa. Eihän siitä pitäisi painetta aiheutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh... Miksi luulet että minulle ilmestyy yhtäkkiä ylimääräistä ihoa luomiin? :D
Ööööö, niin? Minulla oli lippaluomet, miksi kuvittelette että ne ilmestyvät takaisin? :D
Vierailija kirjoitti:
Tee potilasvahinkoilmoitus esim.
Sen teen mahd. pian.
Minulla leikkauksesta on jo 4 v ja edelleen tietty tunnottomuuden/paineen tunne yläluomissa. Tosin silmät kyllä sulkeutuvat ihan normaalisti enkä muutenkaan suuremmin tuosta tuntemuksesta/tunnottomuudesta kärsi. Voisikohan ap:lla olla vastaavanlainen tunnon alenema? Voisikohan se saada aikaan tunteen, etteivät luomet kunnolla sulkeudu, vaikka näin ei olisikaan? No, varmasti fiksua hakea tuo second opinion.
Vierailija kirjoitti:
Tee se nyt
Otanko yhteyttä paikkaan jossa leikattiin?