miten paljastan mahdollisen uskottomuuden???
aluksikin: mies ei salaile puhelintaan tai facebookkiaan. ok, koska epäilenkin että pettäminen tapahtuu työpaikalla tai sen läheisyydessä, eli työkaverin tms kanssa. mulla on miehen työvuorolista ja ennen tuli niistä suoraan kotiin, nykyään on kaikenlaista viivästystä ja ylityötä. nyt on klo 1:21 ja siellä hän väsää jotain esitystä valmiiksi kuulemma. ilmoitti siis iltapäivällä että pitää tehdä se illalla valmiiksi, työpaikalla poikkeuksellisesti, ja vajaa tunti sitten soitti että lähtee kotiin 01:30, äsken soitin pari kertaa eikä vastaa. arvaan että selitys on että puhelin oli äänettömällä tms mutta epäilen... seksielämämme on myös useamman kuukauden ollut täysin kuollutta, jos viikon "kerjään" niin sit ehkä saan kerran. olemme olleet avoliitossa n. 3 vuotta.
ok, saatan olla vainoharhainen. mutta onko kellään vinkkiä miten saisin tietää olematta täysi kusipää tai nolaamatta itseäni? tai ihan millä keinolla vaan? en ole perinteisesti ollut mustasukkainen, joten mietinkin että viiraako mulla päässä vai onko kyseessä joku naisen vaisto.
Kommentit (28)
joku?? pakko olla muitakin keinoja kui puhelin ja FB...
-AP
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 01:34"]
Osaisinpa neuvoa. Tutki se puhelin ainakin.
[/quote]
joo, voin tsekkaa, mutta olen joskus räplännyt puhelinta satunnaisesti kun mies on vierellä, eikä häntä kiinnosta mitä sillä teen...
kiitti kuitenki. on tosi ahdistunut olo kun samalla tuntuu että olen vainoharhainen "ämmä" ja kuitenkin pekään että mieheni pettää mua mikä saa mut aika s**tanan vihaiseksi.
olen miettinyt miehen työpaikalle menoa (ei olisi superoutoa, olen käynyt kerran), mutta sinne on matkaa eli en voi ilmestyä ilmoittamatta. ja vaikka ilmestyisinkin niin voihan olla ettei toinen mahdollinen osapuoli ole vuorossa ja jos on niin en minä mikään selvännäkijä ole...
olen miljoonat kerrat lukenut pettämis ym. tarinoita av:llä, nyt olisi hyvät neuvot tarpeen...kerrankin olen itse neuvoton.
-AP
Oletko katsonut sähköpostit? Vaikka ehkei sielläkään mitään ole mutta jos keinot on lopussa niin voisit tarkistaa.
Ja jos kehtaat niin yritä vietellä mies kun hän palaa kotiin ja haistaa intiimialuetta. Jos on suihkunraikas niin sehän kertoo.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 02:03"]
Oletko katsonut sähköpostit? Vaikka ehkei sielläkään mitään ole mutta jos keinot on lopussa niin voisit tarkistaa.
Ja jos kehtaat niin yritä vietellä mies kun hän palaa kotiin ja haistaa intiimialuetta. Jos on suihkunraikas niin sehän kertoo.
[/quote]
en ole nyt katsonut mutta joskus olen selannut puhelimesta juurikin. ehkä tarkistan heti kun saan luontevasti uuden tilaisuuden.... mutta varmaan mies estelee sellaisen tilaisuuden tulemista jos siellä jotain olisi.
se siinä onkin vaikeaa kun mies on periaatteessa niin avoin ja "uskollisuuden perikuva" mutta viimeaikainen käytös on hyvin epäilyttävää... usein kotiin tullessa syö purkkaa (peittää jotain?), mitä ei ennen tehnyt. mainitsin asiasta ja sanoi että oli ostanut autoon purkkapaketin. jep.
-AP
Todennäköisesti miehellä on sp josta sinulla ei ole tietoa, eipä sitä löydä ellei pääse miehen koneelle eikä sieltäkään jos on selauksen salaus käytössä. Silloin ei tarvita puhelinta eikä facea yhteydenpitoon
Mitä järkeä on jatkaa parisuhdetta, jos luottamus on tuota tasoa?
Mitä väliä sillä on pettääkö? Luottamusta joko on tai ei. Ei kai sillä, onko pettäminen todella tapahtunut, ole väliä jos kumppaniin ei kuitenkaan voi luottaa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 09:02"]
Mitä väliä sillä on pettääkö? Luottamusta joko on tai ei. Ei kai sillä, onko pettäminen todella tapahtunut, ole väliä jos kumppaniin ei kuitenkaan voi luottaa.
[/quote]
on sillä mulle väliä, jos olen epäilysteni kanssa väärässä, häpeän syvästi eikä tule toistumaan. luottamusta on aina ollut sitäpaitsi mutta viimeaikainen käytös on pistänyt epäilemään.
helppo huudella jos ei itse ole samassa tilanteessa. jos hyvässä ja luottavass aparisuhteessa oleva alkaa yhtäkiä "nähdä" merkkejä mahdollisesta pettämisestä niinki silmätkö sit vaan kii??
edellinen olin siis minä AP.
8: miehen koneelle mulla ei ole helposti pääsyä...
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 09:02"]
[/quote]
on sillä mulle väliä, jos olen epäilysteni kanssa väärässä, häpeän syvästi eikä tule toistumaan. luottamusta on aina ollut sitäpaitsi mutta viimeaikainen käytös on pistänyt epäilemään.
helppo huudella jos ei itse ole samassa tilanteessa. jos hyvässä ja luottavass aparisuhteessa oleva alkaa yhtäkiä "nähdä" merkkejä mahdollisesta pettämisestä niinki silmätkö sit vaan kii??
[/quote]
Jos teillä on muuten kaikki hyvin ja luottamusta löytyy, niin mitä sitten vaikka olisi hairahtunut...
No tilaapa vaikka netistä gps-jäljityslaite ja kiinnitä se miehen autoon salaa. Voit sitten kotoa seurailla missä miehesi (miehen auto) on.
Tietysti jos pettäminen tapahtuu firman tiloissa, niin tuohan ei sitä kerro.
Jos molempien puhelimissa on paikannustoiminto, niin nekin voidaan asettaa näyttämään toistensa sijainnit. Google mapsissa toiminnan nimi on Latitude. Kysy mieheltäsi, olisiko hänellä mitään sitä vastaan että puhelimista voi tarkistaa toisen sijainnin. Perustele sitä sillä, että voit soittamatta (häiritsemättä) katsoa milloin mies on tulossa kotiin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 16:12"]
No tilaapa vaikka netistä gps-jäljityslaite ja kiinnitä se miehen autoon salaa. Voit sitten kotoa seurailla missä miehesi (miehen auto) on.
Jos molempien puhelimissa on paikannustoiminto, niin nekin voidaan asettaa näyttämään toistensa sijainnit. Google mapsissa toiminnan nimi on Latitude. Kysy mieheltäsi, olisiko hänellä mitään sitä vastaan että puhelimista voi tarkistaa toisen sijainnin. Perustele sitä sillä, että voit soittamatta (häiritsemättä) katsoa milloin mies on tulossa kotiin.
[/quote]
ok, toi latitude pitäis olla helppo, sitä joskus kokeilin itsekseni omaan puhelimeen mutta mielestäni ei päivittänyt automaattisesti, hyvä idea, pitää kokeilla uudelleen... kiitos!
-AP
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 16:12"]
[/quote]
ok, toi latitude pitäis olla helppo, sitä joskus kokeilin itsekseni omaan puhelimeen mutta mielestäni ei päivittänyt automaattisesti, hyvä idea, pitää kokeilla uudelleen... kiitos!
-AP
[/quote]
Heh, näin se ap osoittaa luottamustaan! Että jos mies ei olekaan pettämässä ja ap jää vakoilustaan kiinni, niin onnea vaan suhteelle!
Tässähän on pelkkiä huonoja lopputuloksia tiedossa: Mies ei petä, mutta ap pelkää jäävänsä kiinni vakoilusta. Mies pettää ja jää nyt kiinni. Meinaatko ap, että mies vain hymähtää sille, jos kuulee sinun vakoilleen häntä? Tai että suhteenne kukoistaa, kun sinä salailet näitä omia tekemisiäsi?
Ei se mies ikuisesti pysty olemaan pitämättä yhteyttä puhelimitse, jos sillä on toinen nainen. Kerro miehelle rehellisesti ja pyydä sitä tilaamaan sen kännykästä se listaus, josta näkyy mihin puhelinnumeroihin on soitettu ja mihin on lähetetty viestejä. Mikäli mies on uskollinen, niin hän varmasti mielellään tilaa nuo listat vaimon mielen rauhoittamiseksi ja perhesovun säilyttämiseksi ja jos ei taas tilaa, niin se kertoo koko tarinan.
[quote author="melba" time="25.02.2013 klo 19:47"]
Ei se mies ikuisesti pysty olemaan pitämättä yhteyttä puhelimitse, jos sillä on toinen nainen. Kerro miehelle rehellisesti ja pyydä sitä tilaamaan sen kännykästä se listaus, josta näkyy mihin puhelinnumeroihin on soitettu ja mihin on lähetetty viestejä. Mikäli mies on uskollinen, niin hän varmasti mielellään tilaa nuo listat vaimon mielen rauhoittamiseksi ja perhesovun säilyttämiseksi ja jos ei taas tilaa, niin se kertoo koko tarinan.
[/quote]
No, jos minun mieheni pyytäisi minua tilaamaan moisen listan, niin olisin kyllä hyvin loukkaantunut siitä, ettei hän luota minuun. Tilaisin kyllä listan, mutta aika syvä särö siitä jäisi suhteeseen.
No syvä särö varmaan tulisi jo ihan pelkästä epäilystä?
Kyllä minusta sellainen, joka tekee 1:30 asti töitä voi ja pitää ymmärtää, että sellainen herättää ihmetystä, jos samassa työssä ei ole aikaisemmin moisia työaikoja ollut.
[quote author="melba" time="25.02.2013 klo 20:22"]
No syvä särö varmaan tulisi jo ihan pelkästä epäilystä?
Kyllä minusta sellainen, joka tekee 1:30 asti töitä voi ja pitää ymmärtää, että sellainen herättää ihmetystä, jos samassa työssä ei ole aikaisemmin moisia työaikoja ollut.
[/quote]
Niinhän se on. Jotain on jo rikki, kun tarvitsee epäillä. Parisuhteessa, jossa on luottamus, voi puhua suoraan. Voi sanoa toiselle, että tuntuu pahalta, kun työpäiväsi ovat venyneet ja välitkin tuntuvat vähän jäähtyneen. Tai sitten voi rikkoa sitä lisää kyttäämällä ja vakoilemalla.
Tuolta löytyy ainakin, sisältäen postimaksut. Oon tilannut ite tuolta kaikenlaista.
http://www.sekamyynti.suomalainenverkkokauppa.fi/tuote/82/gpsgsm-jaljityslaite
Osaisinpa neuvoa. Tutki se puhelin ainakin.