Panin luokkakaveriani 15 v opiskelujen jälkeen
90- luvun lopulla mulla oli pientä flirttiä luokkakaverin kanssa.Monet bileet oltiin yhdessä vietetty.Ikinä ei vain tullut mahdollisuutta viedä asiaa loppuun saakka. 15 vuotta meni ilman että kuulimme toisistamme mitään.Viime viikolla laitoin faseen jutun, että olen menossa xxxx paikkakunnalle jatkokursseille. Yllättäen tämä ihastukseni laittoi privaattiviestin että olisi samalla kurssilla. No ei yhdellekkään luennolle ehdittty kun harrastimme kaksi vuorokautta seksiä. Molemmat tahoillamme naimisissa, mutta tämä seksi vei jalat alta. Eli hyvää kannatti odottaa.....
Kommentit (8)
joskushan ne on pantava kuitenkin, minä painoin jo lukioaikana niin ei tarvi enää nostella niiden makkaroita kun aikoinaan sai ihan kiinteälihaista usein korkaamatonta lihaa
Provo? En aina ymmärrä näitä kommentteja...hyvännäköinen oli silloinkin,ja edelleenkin. Monesti kun odottaa liikaa se seksi ei olekkaan sitä mistä on fantasioinut.Nyt oli superseksikästä.
Mikä saa ihmisen tekemään tällaisen avauksen?
Pelkkä oma kokemus (tod.näk. vain fantasiaa). Ei mikään keskustelun avaus keskustelupalstalla..
Mihin ammattiin valmistuminen kestää 15 vuotta??
Joo, on itsellänikin pari opiskelukaveria joita olisin mielihyvin pannut mutta jäi aikanaan saamatta. Fantasioin heistä silloin tällöin... mutta en kuitenkaan tule tänne kirjoittamaan mukamas dokumenttinä.
Mä panin yläasteen luokkakokouksen jälkeen yhtä mimmiä, jota jo silloin tuli katseltua. Hyvä peppu ja kivat jutut veivät meidät sänkyyn. Piti vähän karata etteivät muut nähneet. Siitä kehittyi puolen vuoden suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ammattiin valmistuminen kestää 15 vuotta??
Jokin erikoislääkäri saattaisi olla tällainen. Ja seksihän nyt on opiskelua koko elämän. Joskus toki voi joutua vuosia opiskelemaan sitä sinällään pientä asiaa, että kumppani ei halua. Siitä voi koitua uuden kumppanin löytämisen ja yhteensopivuuden toteamisen opintoja.
Mutta juu, en minä opiskellut seksiä tai mitään muutakaan viittätoista vuotta, ennen kuin panin koulukaveriani.
Ja syy tämän kirjoittamiseen tänne oli ... mikä? Fantasia? Omantunnon puhdistus? Huono provo?