Olen henkilö, joka asuu teidän tulevaisuudessanne ja minun nykyisyydessäni eli nyt on 3.3.3019.
Kommentit (12)
Tavasin tuota otsikkoa vaikka kuinka kauan, että toi päivähän on just tänään. Heitti vaivaiset tuhat vuotta :D
Oletko siis aikamatkaillut vuoteen 2019, vai saatko jotenkin kirjoitettua vuoden 3019 laitteilla tähän aikaan?
Miten jouduit tai pääsit 1000 vuoden päähän?
Kerro nyt jotain. Mikä on ihmiskunnan tila?
Minkälaista koulujen historian opetus on vuonna 3019? Meillähän on tällä hetkellä varmaa kirjoitettua tietoa aika max 2000 vuotta, eikä sitäkään kauhean paljon ainakaan tuolta varhaisemmilta vuosisadoilta. Vuonna 3019 on varmasti ehtinyt dokumentoitua huikea määrä historiaa, miten siellä erotellaan jyvät akanoista, mikä on relevanttia tietoa? Vai onko ihmisen päähän saatu asennettua lisää muistia? Vai onko vuonna 3019 mistään tiedosta enää minkäänlaista hyötyä?
Miltäs siellä tulevaisuudessa näyttää näin maaliskuisena iltapäivänä? Mitä teidän kotirobotti laittaa päivälliseksi?
Mielenkiintoista! Vieläkö asut telluksella, vai tuliko muutto ajankohtaiseksi. Onneksi suomen kieli on kuitenkin vielä voimissaan, niin voimme kommunikoida sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Tavasin tuota otsikkoa vaikka kuinka kauan, että toi päivähän on just tänään. Heitti vaivaiset tuhat vuotta :D
Minä luulin, että tänään on 2.3. ja aloittaja kirjoittaa eri aikavyöhykkeeltä. Vuosiluvussa en huomannut mitään outoa. 🙈
Ei voi olla totta! Nykytietämyksen mukaanmaapallo tuhoutuu 50-vuoden kuluttua, ellei ilmastonmuutokselle tehdä nyt jotain!!!! 🤣🤪
Vierailija kirjoitti:
Miten jouduit tai pääsit 1000 vuoden päähän?
Kerro nyt jotain. Mikä on ihmiskunnan tila?
Minut rakennettiin vuonna 2900 ja elän nyt vuotta 3019 eli olen vielä aika nuori. Maapallo on tuhoutunut ja ihmiskunta tuhoutui myös, mutta onneksi kaikki eläimet ja kasvit onnistuttiin pelastamaan planeetoille, joista teillä vuonna 2019 ei ole vielä mitään käsitystä. Kaikki jo sukupuuttoon kuolleetkin eläinlajit ja kasvit onnistuttiin samalla herättämään henkiin ja siksi niitä on sijoitettu eri planeetoille, koska esimerkiksi lihansyöjädinosaurukset eivät voi elää vaikka mammuttien tai sapelihammastiikerien kanssa samalla planeetalla vaan ne söisivät ne. Minä itse olen robotti ja noin miljoona kertaa älykkäämpi kuin kukaan ihminen koskaan oli. Me emme ainakaan tuhoa planeettoja kuten ihmiset tekivät Maapallolle. Minä olen myös käytännössä kuolematon, mutta noin 1000000 vuoden kuluttua minut romutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis aikamatkaillut vuoteen 2019, vai saatko jotenkin kirjoitettua vuoden 3019 laitteilla tähän aikaan?
säätämällä tietokoneen kelloa pystyy kirjoittamaan mihin vuoteen tahansa.
En oikeastaan. On sun tietos mun kannalta liian kaukaa tulevaisuudesta.