Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta Pärnun Tervise Paradiis - kylpylästä?

Vierailija
24.02.2013 |

Olen lähdössä äitini esiliinaksi sinne, ja mietin että minkähänlainen kokemus mahtaa olla. Millaista aluetta yms..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just kiva,tosin lapsiperheelle ehkä eniten.On siellä keilahalli ym kaikenlaista kylpylän lisäksi

Vierailija
2/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hoidot, hotelli siisti. Ei iltamenoja. lapsille kiva! Oltu tod monta kertaa. Keskustaan kävelee 20 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mulle riittää oikeestaan jos saan nukkua paljon :-)  Äiti tosiaan halusi minut seuraneidiksi, maksaa matkani ym...  lapset ei lähde mukaan.  Joku lääkärintarkastus kuulemma kuuluu hintaan, mutta se ei oikein kiinnosta,, tuskin nuo pakottaaka

Vierailija
4/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mulle riittää oikeestaan jos saan nukkua paljon :-)  Äiti tosiaan halusi minut seuraneidiksi, maksaa matkani ym...  lapset ei lähde mukaan.  Joku lääkärintarkastus kuulemma kuuluu hintaan, mutta se ei oikein kiinnosta,, tuskin nuo pakottaaka

Vierailija
5/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset 4 vuoden takaa sieltä. Hotellihuoneet tosi kivoja, ja aurinkoa pystyi ottamaan huoneen parvekkeellakin, jolta näkyi suoraan merelle. A la carte ravintolan ruoka oli erinomaista, mutta valitettavasti sen halvemman johon meillä olleen puolihoidon ruoka kuului, ruoka oli todella yököttävää. Tyyliin pakastevihanneksia ja eineksiä lähinnä... Hotellin vesipuisto oli myös kiva. Paljon lapsiperheitä oli.

Meillä olisi kuulunut hintaan 2 kylpylähoitoa, mutta me ei kummatkaan käytetty niitä, ollaan sellaisia ettei tykätä kun vieraat ihmiset "lääppii".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän