Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikkikoomikko, 34, avasi sanomalehden ja hieraisi silmiään – tyttöystävä oli jättänyt ja lähtenyt Mr Bean -tähden, 64, matkaan

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin komee ja nuorekas mies, tuo Atkinson.. Tuommoiset tyttösetkin hullaantuu.

Noloa jälleen kerran.

Vierailija
2/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Mr. Beanilla olla hiukan isompi lompakko. En voi tajuta tommosia suhteita missä molemmat käyttää toisiaan hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseä huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.

Vierailija
4/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Mr. Beanilla olla hiukan isompi lompakko. En voi tajuta tommosia suhteita missä molemmat käyttää toisiaan hyväksi.

Eikös se ole paljon rehellisempää, kuin että vain toinen käyttäisi hyväkseen?

Sinccis

Vierailija
5/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseä huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.

Kulutettu vitsi.

Vierailija
6/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Rowan Atkinson on myös tunnetusti hyvin viihdyttävä ja älykäs mies, joten voi hyvinkin vedota ihmisiin muutenkin kuin rahoillaan.

Vierailija
7/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se niin komee ja nuorekas mies, tuo Atkinson.. Tuommoiset tyttösetkin hullaantuu.

Noloa jälleen kerran.

No ei nyt ole varsinaisesti ulkonäöllä pilattu toi Jameskaan.

Vierailija
8/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta Rowan Atkinson on myös tunnetusti hyvin viihdyttävä ja älykäs mies, joten voi hyvinkin vedota ihmisiin muutenkin kuin rahoillaan.

Eikö hän siviilissä ole hyvin vakavamielinen ja masennukseen taipuvainen? Näin minä muistan lukeneeni.

Vierailija
9/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani rakastunut Rowan Atkinsonin näköiseen (mutta lihavampaan) mieheen. Hän jätti 😫

Vierailija
10/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän siviilissä ole hyvin vakavamielinen ja masennukseen taipuvainen? Näin minä muistan lukeneeni.

Ei mitenkään harvinaista koomikolta ja älykkäältä.

Vierailija
11/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole paljon rehellisempää, kuin että vain toinen käyttäisi hyväkseen?

Sinccis

Sinccis juuri astui kehityksessä askeleen eteenpäin!

Vierailija
12/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään harvinaista koomikolta ja älykkäältä.

Tuskin kuitenkaan noilla taipumuksilla sitä viihdyttävimpää seuraa. Tietysti vastarakastuneena sitä tuskin kukaan on masis.

Vierailija
13/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tykkää nauraa.

Vierailija
14/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt siis on?

Töissä juuri "kisailimme" yhdestä nuoresta naisesta, joku 19-22 väliltä. Itse olen 29 ja kollega 50+ vei voiton. Alkuun pidin sen juttuja liioiteltuina ja jopa keksittyinä, mutta se on oikeasti mm. paneskellut toimistomme siivoojan (nuori nainen) kanssa työpaikalla. Tiedän koska kuulin :D

Vierailija
15/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä juuri "kisailimme" yhdestä nuoresta naisesta, joku 19-22 väliltä. Itse olen 29 ja kollega 50+ vei voiton. Alkuun pidin sen juttuja liioiteltuina ja jopa keksittyinä, mutta se on oikeasti mm. paneskellut toimistomme siivoojan (nuori nainen) kanssa työpaikalla. Tiedän koska kuulin :D

Ootteko työkokeilussa Alepan kassalla vai vaan hyllyttämässä? Kuulostaa siltä..

Vierailija
16/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta:DD Ruokkis alepan vessassa ja "kollega" korva kiinni huussin ovessa!

Vierailija
17/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Kuten yleensäkin nämä koko maailman naurattajat. Steve Martin, Chevy Chase, Jim Carey... biboja kaikki tyyni.

Vierailija
18/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinani rakastunut Rowan Atkinsonin näköiseen (mutta lihavampaan) mieheen. Hän jätti 😫

..ja köyhempään.

Vierailija
19/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tasoja ei ole"

Vierailija
20/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinööritoimistossa olen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme