Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää toinen yksinäinen?

Vierailija
03.03.2019 |

Ehkä täältä palstalta? En oikein tiedä, mistä etsiä.

Tilanteeni on siis se että lapsuudenperheeni on yhtä henkilöä lukuun ottamatta kuollut. Tämä yksi henkilö tekee elämästäni oikeastaan vain vaikeampaa, joten en ole hänen kanssaan läheinen. Tekemisissä kyllä välillä.

Olen 30-vuotias, ja moni ikäiseni viettää vielä paljon aikaa lapsuudenperheensä kanssa. Kavereita on, mutta heillä ei juuri ole aikaa, koska hengailevat lähinnä siskojensa kanssa. Etenkin lapsia saaneille ne omat läheiset tuntuvat olevan hyvin merkityksellisiä. Tämän vuoksi oma yksinäisyyden tunteeni on valtavan suuri ja tekee minut pohjattoman surulliseksi.

Minä haluaisin niin kovasti olla jollekin tuo läheinen, kuin "sisko". Olisikohan olemassa jotakuta muuta yksinäistä, jolla olisi samanlainen kaipuu ja mistä voisin hänet löytää? Olen facebookin ryhmissä mutta tilanteeni on niin kipeä, etten ainakaan heti haluaisi tehdä tällaista "hakuilmoitusta" omalla nimelläni.

Oletko etsimäni henkilö tai tunnetko sellaisen? Kiitos jos voit auttaa. :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan kautta on aika haastavaa löytää, kun täällä ei taida voida rekisteröityneenäkään lähetellä yksityisviestejä.

Se on tosiaan haastavaa... Mutta uskon ratkaisun löytyvän, jos joku haluaa esim. sähköpostitella. -ap

Miten ajattelit sen sp-osoitevaihdon toteuttaa kun niitä ei voi vaihtaa yksityisviesteillä? Tajuat kai, ettei palstalla saa jakaa osoitteita?!

Siis kuka kieltää tai estää sp-osoitteen vaihdon. Ja kai saa sopia jonkin toisen alustan, minne vaihtamaan osoiteita jos tuntuu vaikealta`

Kirjoitanko omani tuohon alle se on kyllä ihan omalla aidolla nimellä. Kiva voisi tietysti olla joku abc@luukku.com.

Vierailija
22/25 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko testannut sovelluksen hey vina?

Kiitos, kävin heti kokeilemassa! Ihmiset tuntuvat etsivän sieltä kavereita aika "kevyin mielin". Tarkoitan, ettei tee mieli tuota omaa tarinaani avata siihen esittelytekstiini. En kuitenkaan etsi mitään kirppistelyseuraa vaan jotain syvempää. Minun ongelmani kun ei oikeastaan ole se perinteinen kavereiden puute vaan sellaisen hyvin tärkeän ja läheisen ihmisen, perheenjäsenen puute. Uskon, että joku ystäväkin voisi olla sellainen. Olisimme toistemme puuttuva perhe.

Voisihan sitä ruveta rohkeaksi ja olla tuolla sovelluksess rehellinen. Mutta vähän vaatii kyllä henkistä valmistautumista. Kiitos vinkistä silti! :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin nostan. Löytyisikö joku, jossa tämä herättää mitään? -ap

Vierailija
24/25 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kaipaa kirppisseuraa, et halua jakaa asioitasi esittelytekstissä. Et halua olla ystävä vanhukselle. Haluat perheenjäsenen. Sellainen sidos syntyy ehkä vuosien ystävyyden jälkeen. Ei ole pikavoittoja ystävyydessä. Onnea etsintään.

Vierailija
25/25 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset kuvittelevat, että jos kaipaa läheistä ystävää, niin joku apua tarvitseva vanhus/vammainen olisi oikea osoite? Jaksaako se vanhus siis lähteä ex tempore Ibizan matkalle, kuunnella omia työhuolia, käydä patikkaretkellä tai mitä nyt ketäkin kiinnostaa? Nuohan on sitä varten, että itse auttaa vanhusta tämän ehdoilla, ei sitä että vanhuksen pitäisi revetä hyväksi ystäväksi itselle.