Mies ei ota tosissaan..neuvoja! Ov
Yhtenä esimerkkinä se, että mies päästää koiran sänkyyn vaikka en missään nimessä tahdo koiraa sinne! Yritä nyt opettaa sitten, että ei saa tulla sänkyyn kun toinen ei asiasta välitä:(. Tuo on tosiaan vaan yksi esimerkki..tulee tosi epäkunnioitettu olo, kun mitään asiaa mitä toivon/pyydän tehdään.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 19:07"]
Miten esität toiveesi / ehtosi miehellesi? Entä mitä teet, kun koira on sängyssä?
[/quote]
kysyn, mitä hittoa koira tekee sängyssä ja ajan sen sieltä alas. Toinen pieni esimerkki on sähköhammasharja, jonka sain mieheltä joululahjaksi. Nyt hän käyttää sitä ja jättää aina harjasosan kiinni siihen varteen vaikka olen miljoona kertaa sanonut, että en voi käyttää itse saamaani lahjaa koska varsi on niin täynnä paskaa ja mönjää. Siltikin se harja on aina vaan siinä varressa kiinni. Mun sanomiset ei merkkaa mitään. Ap
Älkää nyt lapsia ainakaan tehkö, siinähän sitten olet kieltoinesi kun tiedetään että jos isiltä kysyy niin lupa heltiää. Esim. pelien pelaamisen suhteen tällainen yleistä, äiti haluaa pitää ikärajoista kiinni mutta isä ei.
Lapset oppii keneltä kannattaa kysyä, ja tietävät kyllä että isän säännöt ylittää äidin kiellot.
Miten esität toiveesi / ehtosi miehellesi? Entä mitä teet, kun koira on sängyssä?