botoxia otsaan vai photoshoppia
Eräs kotirouva on joko ottanut botoxia silmien väliin tai sitten photoshoppaus on tällä kertaa ollut erityisen epäonnistunut. Käytössä taitavat olla myös spanxit.
Kommentit (7)
Kerropa mullekin.En oo kumpaakaan käyttänyt ja on mulla ajatusviiruja otsassa.Syviä eivät ole.
Se joka on jatkuvalla viinidieetillä saarivaltiossa.
Kotirouva 38v olen ja niin huono käyttämään nykyajan tekniikkaa että kuvani on just sellaisia kuin luonnossa olen.Häiritseekö sua hyvät geenit jotenkin vai se että kotirouvat on usein ikäistään nuoremman näköisiä.T
Huonosti photoshopattu näyttää olevan.
Hiero ryppyjä hellästi ja laita jotain kunnon öljyä kasvoihin.Auttaa oikeasti.Toinen juttu on se että älä käytä tietokonetta ilman valoa.Itse syyllistyin tähän kun huoneessani nukkui toinen yöllä enkä viitsinyt valoa käyttää niin aamulla kamalat vaaka rypyt nenäluun yllä.Pääsin onneksi niistä eroon ilman mitään muuta kuin hierontaa ja öljyä käyttämällä.Olivat sen verran alussa nuo rypyt tämän ikäisellä.
Laitoit siis botoxia? Se on nykyään helppoa, lasillisten lomassa hyvässä ystäväseurassa piikitetään. Kotirouvan blogissa on seikkaillut aiemmin botoxhuulet ja muutakin korjattua, ystävät vaan sitä tekee mutta ei sitä tietenkään itse,
Mikä kotirouva?