Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on niin vitun HIPPIÄ!!!

Vierailija
24.02.2013 |

Yrittäisin ostaa jotain järkevästi tuotettuja vaatteita lapsille, mutta isommalle on tarjoolla vain jotain mielipiderytkyjä, niissäkin tasan yksi värivaihtoehto ja nuoremmalle on tarjoolla jotain perkeleen RETROO.

Saatana!! Tahdon ostaa normaalin näköisiä vaatteita, jotka on valmistettu edes hitusen eettisesti eikä missään kiinalaisessa hikipajassa, ja materiaalikin sais olla parempien ihmisten puuvillaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä AP hakee perheensä vaatteet, mutta Stockmannin lasten ja nuorten osastoilta minä ainakin olen löytänyt meille hyvin ei-hippimäisiä vaatteita jotka ovat myös kestäviä ja laadukkaita. Jos H&M:ltä etsii niin siellä varmaan niitä hippejä on?

Vierailija
2/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***u miten pihalla olet. Ap etsii eettisesti kestäviä vaatteista, ei kulutuksen kestävää. Idiootti.

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:20"]

En tiedä mistä AP hakee perheensä vaatteet, mutta Stockmannin lasten ja nuorten osastoilta minä ainakin olen löytänyt meille hyvin ei-hippimäisiä vaatteita jotka ovat myös kestäviä ja laadukkaita. Jos H&M:ltä etsii niin siellä varmaan niitä hippejä on?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps parempien ihmisten puuvilla. Mitähän se on?

Vierailija
4/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaakohan ap reilun kaupan puuvillaa, joka ei riistä tekijöitään eikä käytä lapsityövoimaa? Mut sehän kyl kuulostaa aika HIPILTÄ..

Vierailija
5/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, joku reilun kaupan puuvilla käy, tai joku luomupuuvilla. Ihan sama, kuitenkin sellaista, missä on edes vähän yritetty tehdä paremmin. Ja se onkin ihan hippiä (vaikka pitäis olla kaikille itsestään selvyys), mutta miks niiden vaatteiden täytyy ulkonäöllään loistaa HIPPEYTTÄ kuuhun asti??

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi