Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa poistettua/vaihdettua netin aloitussivun

Vierailija
24.02.2013 |

tai mikä sen nimi on, joka tulee aina ekana kun avaa yhteyden koneelle. En halua mitään Babylonia. FB käy, Google myös tai joku sellanen sivu, jota oikeasti käytän. Jonkin päivytyksen myötä tuo Babylon tuli. Joo, oon tyhmä, mutta siksipä kysynkin :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se Babylon haku on asennettu vahingossa esim. jonkun muun ohjelman asennuksen yhteydessä, on ryhdyttävä poistohommiin.

Ensin käydään ohjauspaneelissa poistamassa sovellus, jne...

Ääh, tässä linkki, jonka ohjeilla sen saa helpoiten poistettua.

http://malwaretips.com/blogs/remove-babylon-toolbar/

Vierailija
2/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO se riippuu ihan sun selaimestasi että mistä. Selaimen asetuksista se yleensä onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku ihan oikeesti, miten tietokonetyhmyri sen tekee?! "Selaimen asetukset" ei sano mulle yhtään mitään.

Vierailija
4/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et siis tiedä mikä on selain? Selain on se "netti", siis se kuvake jota klikkaat kun menet nettiin. Onko se esim. Mozilla Firefox, Internet Explorer (yleensä kaikilla tietokonetyhmyreillä on tämä:D) tai Googlen Chrome? Eli lähdetään nyt siitä liikkeelle että ensin tiedät mikä on selain.

2

Vierailija
5/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis tosiaan ei voi neuvoa täsmällisesti ennen kuin on tiedossa sun selain. Eli mikä se on?

2

Vierailija
6/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en aio päivystää täällä koko iltaa joten pistä vähän vauhtia siihen vastaamiseen :D Voin kyllä auttaa mutta en jaksa odotella toista tuntia tässä :D

2

Vierailija
7/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita nämä avunpyytäjät jotka eivät vaivaudu itse tekemään mitään asian eteen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi