Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän erot on menny?

Vierailija
03.03.2019 |

Erojahan on erillaisia, erotaan vaikka rakastetaan kasvetaan erilleen arjen koittaessa tai tullaan petetyksi.
Mieten teillä on erot menny

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se meni näin että oli vähä huonompi päivä töistä menin ja katsoin sitä puhelinta rämppävää ex ja mietin millon on edes lapsia käyttänyt ulkona viimeksi?Joten kysyin mitä minä tästä saan. No ex sanokin sitten erotaan ja haki heti kämppää(en iha eroksi asti ajatellu) .

Eipä siinä menny kuin pari päivää ex latasi tinderin ja alko juttelee miehille ja nautti huomiosta. Sanoin että tuntuu pahalta, ei tuntunu ymmärtävän jatko vaa. Oltiin seurusteltu teineistä lähtien ja ero johtu kuulema kun ollaan niin erillaisia ja arki oli saapunu kahden lapsen perheseen. Asuttiin yhdessä välillä sorruttiin seksiin ja ex väitti että oon todella tärkeä ja rakastaa mua. Asumisero koitti ex sai ekan viikonlopun joi kunnolla ja levitti jalkansa jollekki vaikka roikotti minua sanomalla vaikka mitä rakkaus ja että mitä tahansa voi käydä. Tämänki jälkeen sanonu että ei usko löytävän yhtä hyvää miestä. Seksiäkin koitettiin vielä asumiserossa mutta häritsi sen verran että piti rikkoa minut ja hypätä vieraan sänkyyn eli joutunu painii tavallaan petetyksi ja jätetyksi jäämisen kanssa ja eka viikko lasten kanssa nukkunu ollenkaan.

Vierailija
2/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin meni pari vuotta eron jälkeen hyvin, sitten alkoi huononemaan ja nyt on välit täysin poikki,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lähti toisen matkaan ja ilmoitti siitä kirjeellä. Sit se ihmettelee miksi en ole yhteydessä häneen. Siis ihmettelee kavereilleen, koska minua hän ei saa mistään kiinni. Heitin sen kaikki kamat sorttiasemalle ja alotin elämän alusta. Yhteisiä lapsia meillä ollut, mutta hänellä oli yksi entuudestaan. Kavereilleen siitä itkenyt, kun ei saa yhteyttä että ottaisin sen lapsen vkloppusin. Miksi ottaisin, kun ei se ole minun lapseni. Leikkikööt nyt perhettä siellä missä nyt edes on. Olen katkaissut välit täysin kaikkiin heihin. Ottaako mua päähän, ei ota yhtään.

Vierailija
4/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mennyt kauhean hyvin, yleensä on riidelty ja vihattu paljon. Joidenkin eksien kanssa olen asiallisissa, jopa ystävällisissä väleissä (nuoruudenrakkauksien kai lähinnä), toisia välttelen kuin ruttoa.

Vierailija
5/6 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väleissa, ex/ja kaverinsa  haukkuu ja lähettää uhkaus viestejä, someen ja läheisilleni esittää; kaikkea hyvää x:lle

Vierailija
6/6 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei väleissa, ex/ja kaverinsa  haukkuu ja lähettää uhkaus viestejä, someen ja läheisilleni esittää; kaikkea hyvää x:lle

sama, kehasi mennä kylään  löheisilleni, kun tiesi etten ole uskaltanut kertoa kaikesta p  mitä oli tehnyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme