Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu lähihoitajaksi ilman lähiopetusta/oppisopimuksella?

Vierailija
24.02.2013 |

Olen pienen vauvan äiti, joka haluaisi opiskella lähihoitajaksi, mutta ongelmana on se, että en löydä tietoa siitä, voiko lähihoitajaksi opiskella "etänä". Lasta en halua laittaa hoitoon, joten oppisopimuskoulutus tai täyspäiväinen lähiopetuksellinen koulutus ei käy laatuunsa.

Eli löytyykö opiskelupaikkaa, jossa olisi max 1-2 kertaa viikossa lähiopetusta missään päin Suomea?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä, että olen ylioppilas ja suorittanut AMK tutkinnon eräältä alalta.

- Ap

Vierailija
2/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimuotona pystyt opiskelemaan esim. juuri 2 iltana viikossa MUTTA siihen kuuluu työssäoppimisjaksot jotka on siis ihan täyttä työtä 4-15 viikkoa putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen lisää

että periaatteessa voit ensimmäiset 1,5 vuotta välttyä työssäoppimiselta, jos käyt pakollisten teoriat vaan ja lopuksi vasta ennen osaamisalaa ne työssäoppimiset ja näytöt. En kyllä tätä suosittele, koska näytön suorittaminen aiheesta jota opiskelit yli vuosi sitten, ei todellakaan ole kovin mukavaa...

Vierailija
4/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä vastauksesta!

Uskon, että nuo muutaman viikon työssäoppimiset kestäisi, koska lapsi olisi siinä vaiheessa jo isompi..

Vierailija
5/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä unelman eteen kestää muutenkin mitä vaan :D

Ja jos miehesi on päivätyössä, niin ei se lapsi niin kauheasti joudu siellä päiväkodissa olemaan, kun esim. sun iltavuoropäivänä voit viedä vasta puoliltapäivin...

Ja hoitoalalla aamuvuorot loppuu aikaisin, tykkään itse kun on vielä päivää jäljellä vaikka kuinka kun töistä pääsee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä