Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miehen lempparina maksalaatikko
24.02.2013 |
Mieheni ei halua syödä valmislaatikoita ja haluaa kotitekoista maksalaatikkoa. Apua, mä en osaa tehdä maksalaatikkoa, mitä mä teen? Antakaa neuvoja, voiko maksalaatikkoa tehdä itse? Missä maksaa myydään?
Mieheni äiti tekee sitä itse ja se on mieheni mielestä parasta mitä voi olla.
Kommentit (2)
mitä vittua elätäänkö tässä nyt 50-lukua? Miksei miehes tee itse laatikkoaan, jos siitä kerran niin tykkää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
HEH! JA ÄITYLIN LIHAPULLATKIN VIELÄ!
Älä nyt (nainen?) kässää tätä väärin!
Mutta heh-heh, testosteronina ja julmana "valkoisena, mustasydämisenä metsästäjänä" ehdotan: Paa äijä tekemään itse maksalaatikkoa!!! Tarpeet löytyvät suunniilleen jokaisesta Cittarista tai Prismasta, ohjeet netistä vaikka marttaliiton sivuilta. Aavistuksen työlästä on, ja ylijäämän pakastaminenkin vähän epähäilyvänmakusäilyvää. Meitin heteroydinperheessä sekä minä että Se Nainen metsästävät: joskus sitten jos hirven tai peuran maksaa on ns. "riittävä määrä" joulun alla, niin kyllä siittä maksalaatikkoakin tehdään. Inansa työlästä lopputulokseen nähden, etten sanoisi. Maksasta saa paljon muutakin maistuvaa.
Vaan jos tämä nyt on joku "päihittääkö vaimoni äitylin lihapullat" testi, niin muutama vinkki maksan suhteen: 1) älä käytä ainakaan pelkkää porsaan maksaa. 2) Älä käytä siipikarjan "maksaa" (mitä pienempi elikko, sitä pienempi maksa => sitä "myrkyllisempi") 3) lehmästä tulee sian kanssa sotkettuna koht. Ok. 4) Valmiiksi jauhettua ja pakattua maksaa käyttäisin lähinnä avantoruokinnassa pilkkikilpailuissa!
Vaan kuten kirjoitin, kato ohjeet, hae romppeet ja potki toimeksi!! Parempihan olisi tietty kai, jos yrittäisitte yhdessä =) Siippasikin voisi kokea jotain "keittiöonnistumisen" tunteita... Sitten vaan pullo jotain BIN (laden) 343 tyylistä edukasta punkkua pöytään ja muksut nukkuun - uunin kuumitessa!
Siitä se sitten lähtee!
P.S. Vonguin aikani kihlatultani! Lasagnea - ja sain. Nyt vaan vastineeksi tahotaan jäniksen satulaa. Simppeli safka, mutta metsästyskausi loppuu helmikuun loppuun, joten ota ja ammu tässä nyt yksi jänis tuossa tuokiossa jostain.