Mitkä ovat teidän tilauspitsojen täytteet?
Mua tekisi mieli tilata pitsaa näin sunnuntaiksi. Nyt ajattelin, että voisin kokeilla jotain uusia täytteitä. Mitä te täällä palstalaiset otatte teidän tilauspitsoihin täytteeksi? Ei siis kotitekoisiin vaan kun tilaatte?
Itse oon aina ollut jotenkin tylsä omien täytteiden suhteen. Aina tulee kana, tomaatti, mozzarella ja ananas.
Kommentit (24)
Voisitko täsmentää, oliko kyseessä siis kotona itse tehdyn pizzan täytteet vai pizzeriasta tilatun pizzan täytteet?
Tonnikala
Aurajuusto
Ananas
Paprika
Valkosipuli
+ oregano
kinkku, paprika, suolakurkku, tomaatti nams!
Vierailija kirjoitti:
Voisitko täsmentää, oliko kyseessä siis kotona itse tehdyn pizzan täytteet vai pizzeriasta tilatun pizzan täytteet?
haha okei taisin vähän liian monta kertaa mainita että tarkoitan tilattuja pitsoja, sori! -ap
Kinkku, banaani, maustekurkku, tuplajuusto, oregano ja valkosipuli.
Pekoni
Salami
Kebab
Kinkku
Jauheliha
Aurajuusto
Pepperoni
Ananas
Sipuli
Vierailija kirjoitti:
Kinkku, banaani, maustekurkku, tuplajuusto, oregano ja valkosipuli.
onko banaani ja maustekurkku oikeasti hyviä yhdessä? aika mielenkiintoinen yhdistelmä! -ap
Kolmen A:n pizza, eli
anjovis
ananas
aurajuusto
Toimii aina!
Otan melkein aina Kotipizzan Margheritan (pelkkä tomaatti ja juusto) valkosipulidipillä. Tykkään yksinkertaisesta täytteestä pizzassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Pekoni
Salami
Kebab
Kinkku
Jauheliha
Aurajuusto
Pepperoni
Ananas
Sipuli
oho, pitsa ainakin tulee täyteen täytteitä! taitaa tulla aika kalliiks pitsaks kanssa.
Sit vielä karkkipussi päälle ja huuhtele limsalla alas. Tulee terveellistä
Faith kirjoitti:
Otan melkein aina Kotipizzan Margheritan (pelkkä tomaatti ja juusto) valkosipulidipillä. Tykkään yksinkertaisesta täytteestä pizzassa.
Mua harmittaa, ettei kotipizzassa enää myydä pannupitsoja. Muistan kun lapsuudessa söin niitä ja ne oli niin hyviä -ap
Vierailija kirjoitti:
Kolmen A:n pizza, eli
anjovis
ananas
aurajuusto
Toimii aina!
tuo kuulostaa ihan kokeilemisen arvoiselta! Pitää laittaa muistiin, kiitti! -ap
Aurajuusto
Jalapeno
Tonnikala
Salami
Käsikarvat