Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka huonolla oviksella raskaaksi? Löytyykö kokemuksia?

18.05.2006 |

Onko ketään joka olisi tullut raskaaksi heikolla oviksella?

Mulla ovis on ilman clomeja heikko, s-prog 27 kun taas clomien kanssa oli 61. Viisi kiertoa söin clomeja, kuudetta en enää saanut syödä kun oli kysta muodostunut.

Olen kuullut, että clomit saattavat vaikuttaa vieilä hetken lopettamisen jälkeen, mutta jos eivät vaikuta niin on näin heikolla oviksella kuin minulla on mahdollista tulla raskaaksi. Lääkäri kyllä sanoi kun kysyin, että on niin heikko et ei olis mahdollisuuksia.

Mutta jos jollakin olisi ollut parempaa onnea.

Tai onko jollakin tullut sitten jossain välissä parempi ovis. Mulla verikokeella katsottu s-prog kaksi kertaailman clomeja ja aikaväli oli muutama kuukausi, eli mahdollistahan voisi kuitenkin olla ovuloisin jossain kierrossa paremmin.

Kertokaahan kaikenlaisia kokemuksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen jos lääkärisi nimittää tuota lukemaa heikoksi ovikseksi. Itselläni oli luomukierrossa 29 ja Väestoliiton lääkäri pitää ovulaatiota hyvänä, eli ei pitäisi aiheuttaa ongelmaa. Enemmän mietitytti onko keltarauhasen vajaatoimintaa jonkinasteisena, kuitenkin tuo on normaali arvo, mutta mielellään olisi saanut olla yli 30. Matala s-prog voi olla merkki paitsi ovulaation tapahtumattomuudesta, myös keltarauhasen toiminnanvajauksesta.

Minulla on 1 lapsi ennestään, ihan luonnonmukaisesti alkunsa saanut, nyt toista vaan ei ole kuulunut, pari vuotta yritystä. Ovulaatiotesti on joka kierrossa näyttänyt plussaa viime aikoina aivan oikealla kohdalla. Mitään varsinaista syytä lapsettomuuteen ei siis tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla