Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan harrastanut seksiä hyötyäksesi siitä jotain?

Vierailija
23.02.2013 |

Hyödyllä tarkoitan siis jotain muuta kuin omaa seksuaalista nautintoa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä harrastan sitä tätä nykyä vain ja ainoastaan ostaakseni vähän enemmän aikaa jolloin mieheni on edes hitusen paremmalla tuulella. surullista mutta totta.

Vierailija
2/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole! Enkä tule!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suklaalevystä. ;-)

Vierailija
4/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää tunnustaa, mut joo opiskeluaikana. Jatkoin seurustelua (ja seksin harrastamista) idiootiksi mutta rahakkaaksi osoittautuneen tyypin kanssa, joka mielellään vei mut hienoihin rafloihin syömään, osti mulle uusia vaatteita, maksoi juhlimiseni jne.

Vierailija
5/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 22:50"]

Hävettää tunnustaa, mut joo opiskeluaikana. Jatkoin seurustelua (ja seksin harrastamista) idiootiksi mutta rahakkaaksi osoittautuneen tyypin kanssa, joka mielellään vei mut hienoihin rafloihin syömään, osti mulle uusia vaatteita, maksoi juhlimiseni jne.

[/quote]

Säälittävää. Sen miehen taholta! Onhan hänen täytynyt ymmärtää mistä on kyse. Onkohan ikinä ollut oikeassa suhteessa?

Vierailija
6/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 22:50"]

[/quote]

Ootko merkonomi?

Vierailija
7/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä ikään kuin kuitatakseni tarjotun illan (ei mitään perus drinkkejä baarissa vaan illallisia hienoissa ravintoloissa jne) tms. Nämä on yleensä olleet miehiä, joista en ole ekatreffien jälkeen kiinnostunut sillä tavalla, mutta ovat olleet mukavaa seuraa ja rahakkaita. Olen sitten tavallaan käyttänyt hyväkseni heidän tarjoamiaan aktiviteetteja ja joskus kuitannut ne seksillä. En aina kylläkään. En näe siinä mitään pahaa kun kuitenkin kaikki saavat jotain. :)

Vierailija
8/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa sorruin minäkin harrastamaan seksiä ensinnäkin pitääkseni sen hyvällä tuulella (oli muuten aivan sietämätön) ja toisekseen siksi, että se oli nopein tapa
 saada se lopettamaan vonkaaminen ja päästä itse nukkumaan.

Mulla itselläni ei silloin ollut minkäänlaisia haluja johtuen mm. rankasta työstä ja siitä että olin ihan puhkiväsynyt aina sen takia. Ainoa asia mistä sängyssä haaveilin, oli nukkuminen, mut siihen ex ei useinkaan antanut mahdollisuutta, ennenkuin oli saanut tarpeensa tyydytettyä.

Oon harrastanut seksiä ilman varsinaista tarvetta itse saada siitä tyydytystä useiden muidenkin ihmisten kanssa mm. rakkaudenosoituksena, ystävällisenä eleenä, säälistä, ajankuluksi, jotta tulisi lämmin kylmässä teltassa ja avatakseni tukkoisen nenän.

Nykyään kyllä toi oma haluaminen on mulle aika olennainen asia, paljon tärkeämpi kuin nuorempana. Nykyään lähinnä vauvantekomielessä tai rahasta / vastapalveluksena toiselta saaduista yksipuolisista seksuaalisista palveluksista voisin harrastaa seksiä, josta itse en saa tyydytystä juuri sillä hetkellä.

Vierailija
9/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, seksiä joskus päänsäryn parantamiseen. Hyväksikäytän siis omaa aviomiestä - seksillä päänsärky lähtee nimittäin aina!

En tajua sitä perinteistä "ei nyt kulta, päätä särkee" -vinkunaa ollenkaan :D

Vierailija
10/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen ja minun halut eivät kohtaa joten jos haluan pitää hänet ja elintasomme niin välillä annan vaikka ei kiinnostaisikaan. Pro con, minä annan vaikka ei tekisi mieli, hän jaksaa taas yhteisen elämän kanssa.

Mies on diagnosoitu ailahtelevaksi seksi addiktiksi, olimme parisuhde terapeutilla ja paras vinkki oli se että anna, koska muuten hakee mualta. Onneksi alkaa lääkitys puremaan :)

Nyt ihan vain selvennykseksi, kyse ei ole "virallisesti" rahasta mutta tietysti sekin painaa vaakakuppissa. Jos mies lähtee niin vie mukanaan puolet avioliiton aikana tienaamastamme... Ja on minulle paras mies kenet olen tavannut jos ei addiktioa laske.

Vierailija
11/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 23:27"]

Olen harrastanut seksiä ikään kuin kuitatakseni tarjotun illan (ei mitään perus drinkkejä baarissa vaan illallisia hienoissa ravintoloissa jne) tms. Nämä on yleensä olleet miehiä, joista en ole ekatreffien jälkeen kiinnostunut sillä tavalla, mutta ovat olleet mukavaa seuraa ja rahakkaita. Olen sitten tavallaan käyttänyt hyväkseni heidän tarjoamiaan aktiviteetteja ja joskus kuitannut ne seksillä. En aina kylläkään. En näe siinä mitään pahaa kun kuitenkin kaikki saavat jotain. :)

[/quote]

Säälitkö näitä miehiä? Kai hekin ymmärtävät "ostavansa" seksiä?

Vierailija
12/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru?

Vierailija
13/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Muru?

Vierailija
14/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikä sut erottaa sitten huorasta?Kun ette ole parisuhteessa jne.

Vierailija
15/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 23:34"]

[/quote]

Säälitkö näitä miehiä? Kai hekin ymmärtävät "ostavansa" seksiä?

[/quote]

En todellakaan sääli! Ovat kaikki olleet todella hyviä seuramiehiä ja mukavia tavallaan, mutta eivät vain ole sytyttäneet minua. Ovat olleet kuitenkin ihastuneita minuun, joten en usko, että ovat ymmärtäneet saaneensa "vastinetta rahalleen". 

Vierailija
16/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Siis enhän mä HUORA ole.

Vierailija
17/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 23:37"]

[/quote]

Mikä sut erottaa sitten huorasta?Kun ette ole parisuhteessa jne.

[/quote]

No huorat kai myy itsään tai seksuaalisia palveluksia, minä en. Minä harrastan miehen kanssa seksiä, jos tuntuu siltä, koska ajattelen, että näin mies saa vähän niin kuin bonusta tarjoamilleen jutuille. Molemmat saamme hyvää seuraa, hauskaa tekemistä yms. mutta mies maksaa, joten seksiä harrastamalla vähän tasoitan tilannetta. Ja kyllähän useimmiten saan myös seksuaalista nautintoa näistä, joten sikälikin hyvä diili mulle. En harrastaisi seksiä, jos se tuntuisi jotenkin epämielyttävältä. Ei tunnu, mutta ei kuitenkaan sellaisia ole olleet nämä miehet, että pariutua olisin halunnut. 

Joo, ja en ole muru, kiitti vain. :D 

Vierailija
18/20 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä naisia, jotka kieltäytyvät seksistä päänsärkyyn vedoten. Mulla saattaa olla niin kova päänsärky, että en pysty päätä tyynyn alla siirtämään eikä mitkään pillerit auta. Mieheni sitten hoitaa hommat, kun mä makaan lahnana ja mitä useamman orgasmin saan, sitä nopeammin ja varmemmin mun päänsärky katoaa.

Hyväksikäyttöä oman hyvinvoinnin takia.

Vierailija
19/20 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia saadakseni kyllä harrastin seksiä. Hyödyin siitä kyllä. Joskus vaan siksi ettei uni tule. Ja joskus vaan siksi että mies osoittaisi mulle EDES jotain hellyydenosoituksia. Useimmiten vain siksi että saisin olla lähekkäin.

Kärsin kyllä kroonisesta seksinpuutteesta tässä liitossa.

Vierailija
20/20 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten pari muutakin ketjussa, useimmiten harrastan seksiä "ostaakseni" muutamaksi päiväksi mieheni paremmalle tuulelle ja siedettävämmäksi. Seksi sinänsä ei ole välttämättä erityisen nautinnollista, mutta mietin helpottuneena tulevia päiviä, jolloin mies on seksiä saatuaan normaalimpi ja osallistuvampi perheenisä ja läheisempi minua kohtaan.

Hiton säälittävää, mutta toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme