Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia raakamaidosta / tilamaidosta?

Vierailija
23.02.2013 |

Juodaanko teidän perheessä sitä ja miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset maidontuottajat juovat yleensä sitä itse tuottamaansa maitoa eikä meillä silti ole mitään epidemioita.

Vierailija
22/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paljonko niitä tilamaidon juojia mahtaa olla? Omaan tuttavapiiriini kuuluu noin 10 perhettä, kahdesta eri navetasta käyvät hakemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan eri asia juoda juuri lypsettyä maitoa kuin kuljettaa se kaupunkiin ja myydä se siellä ihmisten omiin astioihin. Tautiriski kasvaa eksponentiaalisesti. Raakamaito on erinomainen alusta mikrobeille kasvaa, siihen ei paljon tarvita.

Vierailija
24/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 20:16"]

On ihan eri asia juoda juuri lypsettyä maitoa kuin kuljettaa se kaupunkiin ja myydä se siellä ihmisten omiin astioihin. Tautiriski kasvaa eksponentiaalisesti. Raakamaito on erinomainen alusta mikrobeille kasvaa, siihen ei paljon tarvita.

[/quote]

No minä ostan suoraan tilatankista teräspääläriin ja kuljetan kotiin kaupunkiin. Ei sitä kaupungissa myydä omiin astioihin vaan tuodaan tilalta muovipulloissa.

Vierailija
25/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli turhaan tuomittiin, että vain hullu juottaa lapsilleen.  Kannattaisi ottaa selvää, mitä se tilamaito on.

Vierailija
26/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin turhaan tuomittiin tämän keskustelun perusteella. Täältä av: ltahan se totuus ja fakta löytyy muutaman tyytyväisen tilamaidon käyttäjän kommenteista. 

Vierailija
27/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap haluaa tietää? Harkitseeko itse alkaa käyttämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme