Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beuerin uusi lasivaaka ja painon heittely eri paikoissa

Vierailija
23.02.2013 |

Ostin uuden lasiva`an. Kuitenkin vaaka näyttää eri paikoissa eri lukemia. Heittelyväli on 1,5kg molempiin suuntiin, eli en siis tiedä että painanko mä sen pienimmän lukeman verran vai isomman. Miten tuo on mahdollista, en ymmärrä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan siis että kodin eri paikoissa lukemat heittelee, eteisessä ja olohuoneessa siis eri lukemat ja paljaalla lattialla punnitsen itseni.

-ap-

Vierailija
2/4 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä on aika tavallista. Samoin se, että jos seisoo eri kohdassa vaakaa, tule erilaisia tuloksia.

Yleensähän se absoluuttinen paino ei ole olellisinta, vaan sen muutos tai pysyminen ennallaan. Sen näkee kohtalaisen luotettavasti, kun punnitsee aina samalla paikalla ja seisoo myös aina samassa kohdassa vaakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Oliko Stockan kantistarjousvaaka? Mulle sanoivat, että riippuu alustasta. Siksi pitää punnita aina samassa kohdassa. Onkohan joku muu digivaakamerkki luotettavampi? Olisipa kiva tietää - itse olen laihduttaja ja luulin juuri digivaa'alla saavani supertarkan tuloksen grammalleen.

Vierailija
4/4 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta tuon ostin ja on viiden vuoden takuu. Mäkin olen ajatellut että digitaalinen vaaka näyttää sen 100gramman tarkkuudella mitä on luvattu. Ja lattia on meillä sama kaikkialla, ei voi johtua siitä ja onhan tuo todella kummaa kun ei tiedä että painaako sen 1,5kg vähemmän vai enemmän. Ärsyttää.

-ap-