Syövätkö aikuiset yleensä karkkia (paljon)?
Olen aina liittänyt karkinsyönnin lapsiin. Lapsille ostetaan karkkia, lapsilla on karkkipäivä, lasten synttäreillä on karkkia jne.
En tunne läheisesti ketään aikuista joka ostaisi itselleen karkkia (paitsi suklaata). Jotkut työkaverini ovat puhuneet mässynostosta, mutta en koskaan NÄE heidänkään syövän karkkia.
Ymmärrän siis kyllä että monet aikuiset sitä karkkia syövät, mutta onkohan yleisempää syödä vai olla syömättä karkkia (siis suurissa määrin)? En siis tarkoita parin namun syömistä kun tarjotaan, vaan esim. puolta pussillista.
Kommentit (24)
No minusta makeat ruoat eivät enää maistu niin hyvältä kuin lapsena. Muutos tapahtui ehkä noin 20-vuotiaana. Kyllä karkkia vieläkin syön, mutta en mitenkään joka viikko. Suklaasta ja leivonnaisista tykkään enemmän, vaikka ei niidenkään syömisestä saa samanlaisia "kicksejä" kuin joskus nuorempana. Nykyään kuluu kahvia...
itse olen aikuinen enkä ikinä syö karkkia, enkä tunne ketään kuka söisi. ihme juttu että aikuiset ostaa irtokarkkeja. juotteko myös tissimaitoa?
Aloituksessa on huvittavaa tuo ”pari namua jos tarjotaan”.
Mieluummin olen ilman.
Karkkia haluan kunnollisen määrän kerralla.
Mulal väheni joskus lukioiässä, sen jälkeen karkinsyönti on ollut hyvin vähäistä. En tiedä johtuisko siitä etten koskaan ole ollut mikään suuri makeiden juomien ja karkkien kuluttaja, olen aina tykännyt enemmän vähän vähemmän makeasta (esim. kekseistä) ja kirpeästä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 17:42"]
Minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa, vai miten on? Siis mietin vain, että missä vaiheessa sen karkinsyönnin pitää sitten loppua, jos vain lapset syö karkkia. Murrosiässä, kaksikymppisenä vai milloin?
[/quote]