Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syövätkö aikuiset yleensä karkkia (paljon)?

Vierailija
23.02.2013 |

Olen aina liittänyt karkinsyönnin lapsiin. Lapsille ostetaan karkkia, lapsilla on karkkipäivä, lasten synttäreillä on karkkia jne. 

En tunne läheisesti ketään aikuista joka ostaisi itselleen karkkia (paitsi suklaata).  Jotkut työkaverini ovat puhuneet mässynostosta, mutta en koskaan NÄE heidänkään syövän karkkia.

Ymmärrän siis kyllä että monet aikuiset sitä karkkia syövät, mutta onkohan yleisempää syödä vai olla syömättä karkkia (siis suurissa määrin)? En siis tarkoita parin namun syömistä kun tarjotaan, vaan esim. puolta pussillista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä syön ainakin paljon karkkia ja niin tekee kaikki tuntemani aikuiset. Jopa sen puoli pussia, huh huh!

Vierailija
2/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä syön karkkia. Ostetaan joka lauantai perheessä kaikille oma pussi irtsikoita, ja yhelle pussille tulee hintaa noin 3 euroa. Aika lailla siinä on karkkea. Jokaisella kun eri suosikit, niin siksi eri pussitkin.

Kyllä meillä ainakin syömällä syödään karkkeja, suklaata ei niinkään, vaan irtokarkkeja juuri. Ikää 40+ aikuisilla ja lapsilla alle 10v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään aikuista, joka ei ainakin joskus söisi karkkia. Suurin osa tuntemistani aikuisista saattaa hetkittäin syödä paljonkin karkkia. Minä itse syön karkkia viikoittain ja paljon!

Vierailija
4/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön usein karkkeja ja niin tekevät työkaveritkin. Hoitoalalla ollaan ja hoikkia.

Vierailija
5/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa, vai miten on? Siis mietin vain, että missä vaiheessa sen karkinsyönnin pitää sitten loppua, jos vain lapset syö karkkia. Murrosiässä, kaksikymppisenä vai milloin?

Vierailija
6/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 17:42"]

Minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa, vai miten on? Siis mietin vain, että missä vaiheessa sen karkinsyönnin pitää sitten loppua, jos vain lapset syö karkkia. Murrosiässä, kaksikymppisenä vai milloin?

[/quote]

No eihän sen tietenkään PIDÄ loppua, mutta olen jo lapsena oppinut että esim. synttärijuhlilla lapset syövät karkkia ja juovat mehua. Jossain vaiheessa, ehkä teini-iässä, vaihdetaan mehu kahviin tai teehen ja jätetään karkit lapsille. Ja senkin olen varmaan oppinut jo lapsena että aikuiset eivät karkkia syö kun omat vanhemmat eivät karkkia syöneet.

ap

Vierailija
7/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tiedän tosi paljon aikuisia, jotka ostavat itselleen karkkia. Meilläkin ostetaan molemmille aikuisille karkkia samana päivänä kuin lapsillekin.

Vierailija
8/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI aikuiset eivät saisi syödä karkkia? Samaltahan se maistuu aikuisenakin! Eli perkeleen hyvältä.

Vierailija
9/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni juo kahvia tai teetä? Kuvottavia juomia! Äitini ei juo kahvia, joten tiedän tämän asian. Kuten kirjoittaja. :D

Vierailija
10/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin ihan karkkiaddikti. Ikää 30.

Vierailija
11/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön paljon karkkia. Ihan liikaa. Minun täytyy oikeasti skarpata, että pystyn kaupassa ohittamaan karkkihyllyn ostamatta mitään. Kotona ei karkkia voi pitää, koska syön kaiken

Vierailija
12/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva aikuinen syö paljon karkkia, koska aikuinen osaa kontrolloida karkinsyöntiään paremmin kuin lapsi. Mutta kyllä se karkki vaan hyvältä silti maistuu, ehkä jopa paremmalta kuin lapsena. Nykyään on parempia karkkeja kuin lapsuudessani.

Vierailija
13/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia en tosin usein syö (suklaata kylläkin), mutta miksi pitäisi vaihtaa mehu kahviin tai teehen? Ikää 34v. ja edelleen juon synttäreillä yms. mieluiten mehua. Kahvia en juo ollenkaan ja teetä vain kotona omassa rauhassa, joskus kylässä jos oikein tyrkytetään (esim. vanhempi henkilö ja haluan olla kohtelias enkä hankala vieras).

Vierailija
14/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö suklaata vaan nimenomaan karkkia. Ja paljon.

Karkkiakarkkiakarkkia. 

DI 38 v.

Vierailija
15/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön paljon karkkia. Hyvin paljon, päivittäin ja helposti esim 300, jopa 500g kerralla. Myös mieheni ja useat kaverini syövät ja töissä karkit katoavat heti. Olen hoikka eikä hampaissa ole reikiä, ollut koskaan.

En juo kahvia, en polta, teetä kyllä juon, ja mehua ja maitoa :) Olen 44 v. ENiten harmittaa se, että olen opettanut lapsilleni tämän karkkiaddiktion :(

Vierailija
16/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karkkia on, niin kaiken syön. Yritän pitää itsellänikin karkkipäivän, ettei mene ihan hulluksi. Mutta silloin menee sitten sen 300-500g.

33v ja normaalipainoinen

Vierailija
17/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä ostanut itselleni karkkia. Syön kyllä pari jos joku tarjoaa. Mutta kai monet kaverini syö karkkia, tai sit sitä suklaata ainakin. Ainakin ne paasaa siitä makeanhimostaan jota yrittävät rajoittaa....josta mä en siis tajua mitään. Mulla on vaan suolaisen/rasvaisen himo (=sipsit), pientä paino-ongelmaa sen vuoksi, makeisiin en juuri koske.

Vierailija
18/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkinsyönti on nimenomaan aikuisten juttu. Ja nimenomaan naisten juttu. Aikuiset naiset syövät tutkitusti eniten karkkeja, paljon enemmän kuin lapset.

Vierailija
19/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä etenkin 20-30-vuotiaat syövät tosi paljon karkkia. Olin kaupassa töissä ja siellä samat ihmiset ostivat karkkia useita kertoja viikossa. Ihan lapsettomat nuoret parit ja yksinäiset.

Vierailija
20/24 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia jtoka syövät karkkia säännöllisesti, monia jotka syövät kausittain ja monia jotka syövät hyvin harvoin. Itse en yleensä kauheasti karkeista välitä, mutta joskus tekee mieli. Yleensä silloin ostan kirpeitä nauhoja, toffeeta tai dumleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme