Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynnet kesti 2vk

Vierailija
23.02.2013 |

Mulle laitettiin geelikynnet 2vk sitten. Jo viikon kuluttua kynnet muuttuivat eri värisiksi, kuin ilmaa olisi oman kynnen ja sen geelijutun välissä. Nyt lähti yksi kynsi kokonaan irti.

Ja huoltoväliksi sanottiin 3-4vk. Voi itku. Missä vika kun näin äkkiä menivät huonoksi? Minussa vai laittajassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittajassa tietysti. Mene valittamaan. Pohjatyö tehty huonosti.

Vierailija
2/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittajassa ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen työssäni kynsiä ja minulla ei geelit pysy, akryyli kylläkin. On monia asiakkaitakin joilla ei geeli pysy, joillakin taas pysyy 5viikkoa. Kannattaa ottaa yhteys laittajaan. Yleensä se takuu on 1viikko, mutta itse olen korvannut pidemmänkin ajan jälkeen.

Vierailija
4/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika mikset ottanut akryylikynsiä! Geelit ei ole kovin kestävät!

Vierailija
5/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten geelissä vika. Halvemmat geelit harvoin pysyvät kellään. Tässäkin pätee sanonta mitä halvempi sen huonompi.

Vierailija
6/6 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi vai vanha liike? siis onko toiminut kauan? Minulla kävi niin, että viisi vuotta sitten aloittaessani sain jollain tapaa "pilaantunutta" geeliä tukusta ja ihmettelin kun kenenkään geelit ei pysyneet, otin yhteyttä tukkuun ja postittivat uuden geelin ja sen jälkeen ei ongelmia. Onneksi muutama asiakas ilmoitti asiasta, muuten en olisi itsekään tiennyt, että mikään on vialla,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi