Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 18v. vahtia leikki-ikäisiä lapsia??

Vierailija
23.02.2013 |

Voikohan jo 18v. (poika, siis lasten isoveli) vahtia illalla satunnaisesti 4 ja 6-v. lapsia, jos menisimme vaikka leffaan / konserttiin (ja mahdollisesti sen jälkeen syömään) miehen kanssa?

Vaihtoehtona olisi sitten mummo, jonne ensinnä tietysti matkaa viedä lapset (eli käytännössä kannattaa jättää sitten yöksi). Mummo on jo eläkkeellä ja vähän mietityttää onko jonkinlaista dementian alkua tms. ilmassa, ja miettii että viitsiikö sinnekään lapsia kauheasti viedä, yöksi etenkään.

Nytkin lapset sanoi että "mummi ei hoitanut", no oli se tietysti jotain syötävää niille laittanut ja oli lukenut niille, mutta muuten oli kuulemma katsonut telkkaria? No, ota lasten jutuista selvä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi.. Hassu kysymys. 18v voisi olla jo isä hieman nuoremmalle lapselle.

Vierailija
2/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tiedä millainen tämä 18-v on mutta ovathan muutamat sen ikäiset jo vanhempia omille lapsilleen. aikuisesta miehestä kysymys kuitenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hoidin 15-vuotiaana kesätyökseni kaikki päivät sukulaisen 6kk ikäistä lasta, joten miksi 18v ei voisi huolehtia omasta leikki-ikäisestä sisaruksestaan??

Vierailija
4/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi vahtia jos poika on luotettavan oloinen. Aikuinen mieshän tuo on ja voisi olla jo itse lapsen isä ja lähetettäisiin rintamalle sotaan jos tarve tulisi.

Vierailija
5/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Mun vanhemmat sai 18-vuotiaana ensimmäisen lapsensa. Joten voi se poika hoitaa, jos ei sitten ole ihan alikehittynyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi