Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin oli meidänkin lapsella raot hampaiden välissä yksi vuotiaana. Nyt siistit rivit rautahampaita.

Vierailija
2/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohampaissa kuuluu olla kunnon raot, jos meinaa saada kauniit pysyvät hampaat. Mulla on esim. rautahampaissakin vielä edessä rako jossain eka-toka luokan kuvissa, ja myöhemmin sitten kun kaikki hampaat ovat tuleet, ne ovat asettuneet kauniisti ilman rakoja. Ystäväni, joka on erikoishammashoitaja, ainakin väittää, että mulla on täydellinen hammasrivistö (ja on kaikki viisuritkin suussa).

Pojallani on maitohampaissa isohkot välit, ja luulen, että hänelle tulee samanlaiset hampaat kuin minulla. Tyttärellä maitohampaat ovat tiiviimmässä, ja veikkaan, että saa isänsä hampaat, jotka ovat ihan nätisti, mutta liian tiukat välit, eikä niitä saa kunnolla sitten puhdistettua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hieno juttu! Itselläni oli vielä ylärautahampaissakin alkuun reilut välit, mutta nyt aikuisena ovat siistisit suorassa vierekkäin, ilman oikomisia. Alahampaissa minulla ei ollut vastaavia välejä ja etuhampaat kaipaisivatkin hieman oikomista, koska ovat ahtauden vuoksI hieman vinot.

Vierailija
4/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laitetaan heti hammasraudat ja toiseksi sä voisit opettaa linkittää

Vierailija
5/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖÖÖÖ, eihän se ole edes vuottakaan vanha ja ne on maitohampaat

Vierailija
6/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautahampaat tulee miltei aina samaa rataa kuin maitohampaat joten kyllä sille taitaa aika rumat hampaat tulla mut entäs sitten. Raudathan ne on kuvien perusteella ollu molemmilla vanhemmillakin.

Vierailija
7/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ilmeikäs ja kaunis lapsi, ja ilmeisen onnellinen. Onnea vaan ekana syntymäpäivänä!

Vierailija
9/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen tyttö.

Vierailija
10/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman paljon äitinsä näköinen tytteli. Ei näytä yhtään isältään?

Vierailija
11/11 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Estelle on aika paljon Danielin näköinen, silmänsä hän on perinyt isältään, samoin suunsa ja nenänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi