Ihan koukussa Iholla-sarjaan
On varmasti tässäkin niin kuin monessa muussakin asiassa ihmisiä puolesta ja vastaan, mutta täytyy sanoa että oon koukussa Iholla-sarjaan. Ne tunteet, varsinkin ailahtelut yms niin sitähän tämä naisen elämä aika paljolti on. Oon seurannu ekan kauden ja nyt tätä toista. Mitään suosikkimuijaa sieltä ei silleen nouse.. ehkä vähiten kiinnostaa se Marketta. Mut rohkeita suomalaisia muijia uh :D Mietin, että oispa magee JOS kolmas kausi tulis ja siellä olis tyyliin vaikka Martina Aitolehti matkassa.. mut eihän siellä silleen julkkiksia ole mukana.. Ja tuskinpa Martina tohon lähtis mut joka tapauksessa sarja saa hyvälle tuulelle..
Kommentit (5)
Minäkin tykkään. Siinä näkyy aito elämä. Jotenkin uskomatonta, että sarjassa olevat kivat ihmiset ovat yksin. Ei ole helppoa löytää hyvää parisuhdetta.
Mä en voi sietää sitä, että aikuinen ihminen, Johanna, lässyttää. Lässyttää kameralle, lässyttää lapselleen, lässyttää työkavereilleen, lässyttää ystävilleen. Lässynlässyn. Puhuisi kunnolla. Kuunnelkaa sen l-kirjainta.
Iholla-sarjasta samaa mieltä, Martinasta todellakaan en! Ei enää yhtään sarjaa eikä ohjelmaa jossa se hermoheikko ylikasvanut pissis "kertoo totuuksia" eli v...lee kaikille. Sitä paitsi on kiva katsoa ihan periaatteessa tavallisia ihmisä eikä mitään salarakasturhakkeita.
Mä tykkäsin ekasta kaudesta, mutta tää toka ei jostain syystä kiinnostanut samalla tavalla vaan jäi kesken.
Toka kausihan voitta ekan 10-0. Ekassa oli niin tylsiä ja ei-mielenkiintoisia tyyppejä.