Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut kuvittelee

Vierailija
23.02.2013 |

Että kaikki haluavat matkustaa halvimmalla mahdollisella tavalla? Kun joku sanoo varanneensa pakettimatkan niin heti ollaan samassa että halvemmalla pääsee kun varaa itse lennot ja majoituksen. Niin varmaan pääsee mutta kun ei kaikki sitä halua. Eihän kaikki osta halvinta autoakaan jne.

Itse matkustan sekä omatomisesti että pakettimatkoilla. Viimevuona 3 omatoimimatkaa, kaksi pakettimatkaa. Joskus se sopiva vaihtoehto löytyy pakettimatkasta, joskus omatoimimatkasta. Kaikilla ei myöskään ole rahat niin vähissä että aina pitäisi valita halvin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä vain kuvittelet jonkun kuvittelevan niin, jos on ilmoittanut ettei itse halua maksaa paljon matkasta.

naiset aina kirjoittelee rivien väleihin omiaan.

Vierailija
2/3 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mekin matkustetaan usein pakettimatkoilla ihan siitä syystä että mulla ei ole aikaa eikä intoa etsiä mitään halvinta vaihtoehtoa ja matkustaa keskellä yötä kolmella vaihdolla jollain vinkuintian airlinesillä kohteeseeni. Usein matkan itse kokoaminen ei edes tule halvemmaksi, ainakaan jos haluaa jotain inhimillisiä lentoaikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku av-mamma niin kirjoittaa ei se tarkoita, että oikeassa maailmassa ihmiset jaksaisivat pohtia toisten matkusteluja:)