Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan näillä "omilla aivoilla ajattelevilla", joku lääketieteen koulutus?

Vierailija
23.02.2013 |

Mä uskon THL:n suosituksiin, koska mulla ei ole koulutusta ja mulla on pari kaveria töissä THL:llä ja uskon, että siellä koulutetut ihmiset ajattelee tieteellisesti järkevästi. Olen varmaan laiska ja tyhmäkin, mutta en parin nettisaitin vouhkaajan mukaan lähtisi ikinä riskeeraamaan omaa tai lasteni terveyttä. Karppaus.infon asiantuntijat on fanaattisia maalikoita ja niiden sana lääkärin sanaa vasten ei paljon paina. Vesirokkojuhlat on minusta täysin edesvastuuton ajatus, koska lääkärit niin sanoo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tarkoitatko sitä, että 24 tuntia fanaatikkojen sivuilla, ei riitä koulutukseksi rokotuksiin, vesirokkojuhliin, karppaukseen, kolesterolin terveellisyyteen ja moneen muuhun vaihtoehtopelleilyyn? Tottakai riittää!

Vierailija
2/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nielet sitä mitä nykyajan ns asiantuntijat väittävät niin olet pahasti pulassa. Kuuntele sitä mitä isovanhemmat sanoo tai on elänyt niin olet oikealla tiellä. Tutkimukset ovat oikeassa kunnes todetaan niitten olleen väärässä. Influenssarokotus hyvänä esimerkkinä mitä asiantuntijat meille tekee ja kuinka meitä käytetään hyväksi sekä myös se että kuinka he meitä kohtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani polttivat tupakkaa, söivät paljon punaista maitoa ja voita, sekä lorottelivat kermaa kaikkeen. Osa kuoli nuorina syöpään, loput sydänkohtauksiin. Uskon, että THL:llä on käytettävissä parhaat tutkijat ja parhaat tutkimukset. Osa päätöksistä menee pieleen, mutta ne on aina tehty parhaansa mukaan käytettävän tiedon perusteella ja suurimpia riskejä eliminoiden.

Kerroppa lisää tuosta influenssarokotteesta... Mielenkiintoista. Minun näkemykseni mukaan sillä yritetään vähentää riskiryhmien kuolleisuutta, eikä se ole 100 % turvallinen, kuten mikään rokote ei ole...

ap

Vierailija
4/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidanhakuinen lapsi olet, heh heh. Tiedät kyllä mitä tarkoitetaan. En viitti lasten kanssa ruveta kinastelemaan jotka eivät tiedä YHTÄÄN mistään mitään.

Vierailija
5/5 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli esim. isovanhempien lasten lapsikuolleisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan