Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä blogi

Vierailija
23.02.2013 |

Surullista miten paljon löytyy ihmisiä vielä jotka eivät syö hyvin ja terveellisesti.http://villananna.blogspot.fi/2013/02/pikaruokaa.html . tiedän ettei köyhillä ole varaa valita mutta voisi edes yrittää. Juuri oli lehdessä siitä miten lihavia lapsetkin nykypäivänä on. Enkä enää yhtään ihmettele kun katsoo millaisia ruokatottumuksia kaikilla on.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 13:13"]

Kertokaapa sitten mitä terveellistä tuossa on? Ei ole väärin miettiä ruoka asioita ja keskustella niistä.

[/quote]

Mikset sä AP jo kerro, mitä sulla on tuota bloggaajaa vastaan? Olet selkeästi hyvin onneton ihminen kun jaksat vihata jotain ihmistä noin paljon. Onko hän pokannut sinulta miehen? Vai kadehditko hänen taitavuuttaan vai suloisia lapsiaan? Joka tapauksessa, koita tajuta, että bloggaaja ei ole se, joka kärsii tuosta katkeruudestasi vaan sinä itse. Juuri sinä. Päästäisit jo irti, elämäsi muuttuisi paljon onnellisemmaksi.

[/quote]

En ole kade kamalasta teinityylistä tai lapsistaan. Taitaa ne lapset ja mies hävetä vanhaa emäntää. Naisen pitää vanheta arvokkaasti eikä tehdä itsestään irvokasta.

Vierailija
2/86 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selkeästi tässä ap nyt joku ongelma. Villiriis, broileri, vesimeloni ja herneet. Hmmm, kylläpä oli kamalaa. Olet varmasti niitä äitejä, jotka haluavat, että lasten synttäreillä tarjotaan porkkana ja kurkkutikkuja ?

Pidä tunkkis ja tee muuten itse terveellisen ruuan blogi, sellaista ei kait ole vielä? Sieltä voimme sitten käydä katsomassa, kuinka hommat pitäisi hoitaa.

Ja jos sinä blogisti luet tätä, niin olen kyllä kiitollinen ap:lle, en olisi muuten sun blogiasi löytänyt, kivalta vaikuttaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2013 klo 14:17"]

Ap on säälittävä.

Tuo blogi on oikein kiva ja mukava, hyväntuulinen ja hauska. Ymmärrän kyllä, ettei ap tätä ymmärrä, sillä jos on lusikalla annettu, ei kertakaikkisesti voi kauhalla vaatia.

[/quote]

En hauku itse blogia vaan kritisoin sitä mitä syödään. Taitaa olla niin, että te kaikki äidit syötätte lapsillenne liikaa sokeria, kovia rasvoja sekä turhia hiilareita.

[/quote]

Et hauku blogia? Tämän ketjun otsikko on "järkyttävä blogi".

Vierailija
4/86 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap olisit itse tarjonnut noiden sijaan? Minä en näe noissa neljässä ruokalajissa mitään vikaa. Mitä olisi pitänyt olla? Mitä itse tarkoat lapsillesi kun on kyse pikaruoasta?

Vierailija
5/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:02"]

Mitä ap olisit itse tarjonnut noiden sijaan? Minä en näe noissa neljässä ruokalajissa mitään vikaa. Mitä olisi pitänyt olla? Mitä itse tarkoat lapsillesi kun on kyse pikaruoasta?

[/quote]

Ensinnäkin meillä ei syödä mitään pikaruokia tai turhia hiilareita. Lihaa on harvoin sillä tehotuotantoa en kannata, meillä ei koskaan ole niin kiire etteikö ehdittäisi tekemään kunnollista ruokaa koko perheelle.

Vierailija
6/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 10:42"]

[/quote]

Ensinnäkin meillä ei syödä mitään pikaruokia tai turhia hiilareita. Lihaa on harvoin sillä tehotuotantoa en kannata, meillä ei koskaan ole niin kiire etteikö ehdittäisi tekemään kunnollista ruokaa koko perheelle.

[/quote]

Ja silti olet noin onneton ja vastenmielinen?

Yhtä ikävä lapsiasi kohtaan muutenkin? 

Oliko luonteesi syynä liittosi kariutumiseen?

Vierailija
7/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ehkä kannattais herkutella joskus, voisi vaikuttaa mielialaasi positiivisesti. Voi olla, että kyseessä on jonkun hivenaineenkin puutostila ja siitä ylenpalttinen negatiivisuus ja paha mielesi?

Vierailija
8/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:07"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä kannattais herkutella joskus, voisi vaikuttaa mielialaasi positiivisesti. Voi olla, että kyseessä on jonkun hivenaineenkin puutostila ja siitä ylenpalttinen negatiivisuus ja paha mielesi?

[/quote]

Tietenkin meillä herkutellaankin joskus, ei sentään tuollaisella ruokamäärällä kuin tässä kyseisessä blogissa. Ei muuta tehdä kuin herkutellaan. Kyllä ihmisen pitää osata pitää itsestään huolta.

Vierailija
9/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En hauku blogia" --- otsikkona "Järkyttävä blogi" :D

Vierailija
10/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tietenkin meillä herkutellaankin joskus, ei sentään tuollaisella ruokamäärällä kuin tässä kyseisessä blogissa. Ei muuta tehdä kuin herkutellaan. Kyllä ihmisen pitää osata pitää itsestään huolta.

[/quote]

Miten minusta tuntuu, että teillä herkutellaan silloin tällöin niillä ko blogissa parjatuilla pikaruuilla, ja siitä herne imeytyi hengitystiehyeeseen. Koska jostakin olet ilmeisen loukkaantunut ja tuo olisi järkeenkäypä selitys.

En itsekään arvosta kauheasti ihmisiä, jotka nostavat itseään jalustalle, mutta omassa blogissa sellainen on sentään sallittua. Vaikkakin se voi ärsyttää.

Vierailija
11/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:22"]

Miten minusta tuntuu, että teillä herkutellaan silloin tällöin niillä ko blogissa parjatuilla pikaruuilla, ja siitä herne imeytyi hengitystiehyeeseen. Koska jostakin olet ilmeisen loukkaantunut ja tuo olisi järkeenkäypä selitys.

En itsekään arvosta kauheasti ihmisiä, jotka nostavat itseään jalustalle, mutta omassa blogissa sellainen on sentään sallittua. Vaikkakin se voi ärsyttää.

[/quote]

Blogisti on nostanut itsensä jalustalle. Kuvittelee olevansa niin hemaiseva ja taitava. Köyhien ei pitäisi alkaa bloggaamaan kun se on naurettavaa.

Vierailija
12/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 18:57"]

Blogisti itkee nyt blogissaan miten paha ihminen häntä kiusaa ja kovasti selittelee tekemisiään. Todellinen wanna-be-teenager. 

[/quote]

Blogisti on joutunut sosiopaatin uhriksi. Blogisti kyllä siitä selviää, mutta sosiopaatti säilyy ikänsä omanlaisenaan. Ei saa ikinä edes murtoosaa siitä mitä kauniilla, lahjakkaalla, rakastetulla blogistilla on.

Ja nyt täällä itkee.

Noloa.. ja jotenkin tulee mieleen, että julmaa kun ap:n laisia ihmisiä ei saa lopettaa kitumasta vaan joutuvat kärsimään vuosikymmeniä ikinä mitään hyvää maailmaan lisäämättä. Eutanasiapiikki olisi hänelle (puhumattakaan mahdollisista läheisistään) Iso Helpotus.

[/quote]

Olen samaa mieltä, että aloitus on turha ja ilkeä. Muttei lähellekään yllä ilkeydessä sinun kommenttisi tasoon. Pitkästä aikaa kammottavin, mitä tällä palstalla on silmiini osunut :(

Toivottavasti saat apua.

Vierailija
13/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 18:57"]

Blogisti itkee nyt blogissaan miten paha ihminen häntä kiusaa ja kovasti selittelee tekemisiään. Todellinen wanna-be-teenager. 

[/quote]

Blogisti on joutunut sosiopaatin uhriksi. Blogisti kyllä siitä selviää, mutta sosiopaatti säilyy ikänsä omanlaisenaan. Ei saa ikinä edes murtoosaa siitä mitä kauniilla, lahjakkaalla, rakastetulla blogistilla on.

Ja nyt täällä itkee.

Noloa.. ja jotenkin tulee mieleen, että julmaa kun ap:n laisia ihmisiä ei saa lopettaa kitumasta vaan joutuvat kärsimään vuosikymmeniä ikinä mitään hyvää maailmaan lisäämättä. Eutanasiapiikki olisi hänelle (puhumattakaan mahdollisista läheisistään) Iso Helpotus.

[/quote]

Olen samaa mieltä, että aloitus on turha ja ilkeä. Muttei lähellekään yllä ilkeydessä sinun kommenttisi tasoon. Pitkästä aikaa kammottavin, mitä tällä palstalla on silmiini osunut :(

Toivottavasti saat apua.

[/quote]

Ei todella lisää maailmaan tai edes palstalle mitään hyvää tuo eutanasia-kommentti.

Vierailija
14/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap

Ilmeisesti tiedät tosi paljon terveellisestä ravitsemuksesta. Olisitko niin ystävällinen että antaisit jonkun vinkin ateriasta, joka olisi hyvä ja terveellinen.

kiittäen jo etukäteen terveellisiä elämäntapoja etsivä

Vierailija
15/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana blogi! Kiitos ap! En olisi löytänyt tuota ilman sinun aloitustasi. Tosi kaunis on bloggaaja ja ihana tyyli. Hauskoja ideoita ja osaa näköjään tehdä käsillään kaikenlaista. Voi kun itse säilyisi yhtä hyvin tuossa iässä. 

Vierailija
16/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleeko blogin pitäjän mies papiksi?

Vierailija
17/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opiskelee, eli ei siis mitenkään elä opiskelevan miehensä siivellä. Turhaakin turhempi aloitus ap:lta, ei voi muuta sanoo :) 

Vierailija
18/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 13:43"]

Kyllä opiskelee, eli ei siis mitenkään elä opiskelevan miehensä siivellä. Turhaakin turhempi aloitus ap:lta, ei voi muuta sanoo :) 

[/quote]

Eli köyhiä. Surullista :(

Vierailija
19/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 14:41"]

[/quote]

Elävät ja matkustelevat yhden asuntonsa myynnistä saaduilla tuloilla. Sinun köyhyytesi (etenkään hengen köyhyyden) tasolle tuskin koskaan köyhtyvät ja se voi tietenkin olla sinun kannaltasi surullista, mutta heidän kannaltaan iloinen asia.

Vierailija
20/86 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 13:43"]

[/quote]

[/quote]

Raha ei tuo onnea, turhaan sitä muilta kadehdit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi