Minun pitäisi maanantaina muuttaa vaivaistaloon tai mikä lienee kunnalliskoti se oikein on.
Mutta minä en muuta sinne. Minua ei minun omasta asunnosta ilman minun omaa halua saada kuin raatona.
Kommentit (8)
Ei sellaisia ole ollut vuosikymmeniin. Attendolle tai Esperille joudut.
Olet kirjoitellut täällä jo pitempään niin sairaita juttuja että usko huviksesi se on sulle hyvin suurella todennäköisyydellä lottovoitto. Käytä se. Kyllä sä sitten kerkiät masentua psykoottisesti uudestaan yksin asunnossasi vaikka koko loppuikäsi. Oikeasti ota apu vastaan.
Moni ihminen olisi ikionnellinen että saa huomiota ja apua.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia ole ollut vuosikymmeniin. Attendolle tai Esperille joudut.
Onhan vaivaistaloja olemassa! Sinne joutuvat vanhukset, orpolapset, mielisairaat, kehitysvammaiset ja muut ketä eivät pysty asumaan yksin. En minäkään kovin hyvin osaa asua, mutta en minä mihinkään vaivaisuuden taloon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olet kirjoitellut täällä jo pitempään niin sairaita juttuja että usko huviksesi se on sulle hyvin suurella todennäköisyydellä lottovoitto. Käytä se. Kyllä sä sitten kerkiät masentua psykoottisesti uudestaan yksin asunnossasi vaikka koko loppuikäsi. Oikeasti ota apu vastaan.
En ota apua vastaan.
Mies37v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota apua vastaan.
Mitä sä siinä mielestäsi menetät? Pari kuukautta tilaisuudestasi voida 30 vuotta henkisesti todella pahoin?
Pelottaako se vaihtoehto että tervehdyt ja nolottaa nää vauvapalstakirjoittelut sun muut? No se nolotus menee ohi. Kotoa on tietysti rankkaa kenen tahansa lähteä mutta tsemppaa. Susta pidetään huolta.
Miksi ja minne pitäisi muuttaa?