Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pitäisi maanantaina muuttaa vaivaistaloon tai mikä lienee kunnalliskoti se oikein on.

Mies37v
02.03.2019 |

Mutta minä en muuta sinne. Minua ei minun omasta asunnosta ilman minun omaa halua saada kuin raatona.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja minne pitäisi muuttaa?

Vierailija
2/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole ollut vuosikymmeniin. Attendolle tai Esperille joudut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoitellut täällä jo pitempään niin sairaita juttuja että usko huviksesi se on sulle hyvin suurella todennäköisyydellä lottovoitto. Käytä se. Kyllä sä sitten kerkiät masentua psykoottisesti uudestaan yksin asunnossasi vaikka koko loppuikäsi. Oikeasti ota apu vastaan.

Vierailija
4/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen olisi ikionnellinen että saa huomiota ja apua.

Vierailija
5/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ole ollut vuosikymmeniin. Attendolle tai Esperille joudut.

Onhan vaivaistaloja olemassa! Sinne joutuvat vanhukset, orpolapset, mielisairaat, kehitysvammaiset ja muut ketä eivät pysty asumaan yksin. En minäkään kovin hyvin osaa asua, mutta en minä mihinkään vaivaisuuden taloon muuta.

Vierailija
6/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kirjoitellut täällä jo pitempään niin sairaita juttuja että usko huviksesi se on sulle hyvin suurella todennäköisyydellä lottovoitto. Käytä se. Kyllä sä sitten kerkiät masentua psykoottisesti uudestaan yksin asunnossasi vaikka koko loppuikäsi. Oikeasti ota apu vastaan.

En ota apua vastaan.

Vierailija
7/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies37v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota apua vastaan.

Mitä sä siinä mielestäsi menetät? Pari kuukautta tilaisuudestasi voida 30 vuotta henkisesti todella pahoin?

Vierailija
8/8 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako se vaihtoehto että tervehdyt ja nolottaa nää vauvapalstakirjoittelut sun muut? No se nolotus menee ohi. Kotoa on tietysti rankkaa kenen tahansa lähteä mutta tsemppaa. Susta pidetään huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan