Minkä ikäisenä lapset on parhaimmillaan?
Kommentit (11)
Minusta joka iässä on sekä hyviä että huonoja puolia. Lapset on myös erilaisia keskenään. Jollakin esim 2v-uhma voi mennä lähes huomaamatta ja toisella taas olla aivan hirveää taistelusta toiseen elämistä.
5 v. ainakin aivan ihana ikä. Vielä viihtyy myös sylissä, mutta jo pikkuisen omatoimisuutta. Kiva puuhailla ja höpötellä poitsun kanssa. 5-6 v sikäli helppo ikä, kun vielä päivähoidossa, joten ei ole hirveää säätöä koulun jatkuvista lomista...
Se ikä on aina parhain mitä kulloinkin eletään, näin olen itse ajatellu. Tällä hetkellä lapset teini-iässä ja aivan mahtavaa seurata heidän kasvua ja kypsymistä, heistä on tullut aivan ihania nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä saa syödä
Haha. :D
No riippuu lapsesta, kuten joku jo sanoikin, esikoinen on ollut rauhallinen ja "helppo9 lapsi, eli murros- ja uhmaiät mennet "huomaamatta", nyt on ihana katsoa kuinka upea nuori tämä 17 v on sanoisin että 15-17 hänen kohdallaan
Keskimmäinen haastava lapsi ihampia ikäkausia hänellä 7-9 11-12 ja nyt seesteinen kausi vähän vajaa 14 vuotiaana, hänessä näkyy se ihana empaattinen, auttavainen lapsi, joka hän on
Kuopus tämä 8 v on tähänastista kivoin, isompi jo, osaa itse, mutta pieni vielä. Halii, tulee kainaloon ja päiväkotirumba on ohi
Ja oon itse siis nuori lapseton nainen, jos jonkun äidin silmään kysymys tuntuu oudolta.. :D