Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni myöntää ryyppäävänsä joka viikonloppuna vähintään yhdenillan?

Vierailija
22.02.2013 |

Itsella tulee yksi ilta viikonloppuna juotua ja menee n. pikkukossu/eurokossu.

Vakituinen työ ja viikot täysin raittiina. Lapset yli 10v. Puoliso hoitaa silloin kun itse otan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kärsi krapulasta?

Vierailija
2/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aamulla sormet kurkkuun ja sitten heti töihin, Esim: viikkosiivous yms....

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo väkeviä ollenkaan.Viiniä vain pari kertaa vuodessa.Usein vapaalla ostan olutta,joskus siideriä.

Vierailija
4/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko ap koko viikon sitä, että saat korkata sen kossun? Juotko sen vielä ihan raakana? Kuulostaa vähän että sinulla on jo ihan alkoholismin alku. Ehkä kannattaisi koittaa miltä tuntuu viikonloppu ilman alkoholia. Pystytkö olemaan ottamatta? 

En itse juo melkein lainkaan, baarissa pari krt vuodessa, muuten ehkä lasi viiniä parissa kuukaudessa. Kotona en juo ollenkaan eikä siis kotoa löydy alkoholia missään muodossa lainkaan. 

Vierailija
5/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyisi. Mulla tuntuu känni ja siitä seuraava krapula kehossa kauan. Juon kyllä viiniä useinkin, mutta aika pienen määrän kerralla, koska mä en oikeastaan enää edes tykkää humalan tunteesta.

Vierailija
6/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:27"]

En. Aamulla sormet kurkkuun ja sitten heti töihin, Esim: viikkosiivous yms....

T:ap

[/quote]

Alkoholistilta kuulostaa. Säälin lapsiasi. :(

Vierailija
7/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:33"]

Odotatko ap koko viikon sitä, että saat korkata sen kossun? Juotko sen vielä ihan raakana? Kuulostaa vähän että sinulla on jo ihan alkoholismin alku. Ehkä kannattaisi koittaa miltä tuntuu viikonloppu ilman alkoholia. Pystytkö olemaan ottamatta? 

En itse juo melkein lainkaan, baarissa pari krt vuodessa, muuten ehkä lasi viiniä parissa kuukaudessa. Kotona en juo ollenkaan eikä siis kotoa löydy alkoholia missään muodossa lainkaan. 

[/quote]

En juo raakana. Sekoitan aina jotain mukaan.Tarvittaessa pystyn olemaan ottamatta ja välillä todistan itselleni ja olen esim. puolivuotta täysin raittiina.

En vaan keksi syytä miksi olisin ottamatta? Hyvin rentouttaa ja jaksaa sitten seuraavaan viikonloppuun. En odottele ottamista sen kummemmin. Joskus otan perjantaina, joskus lauantaina... Jotenki vaan tulee mieleen, että pitäiskö ja miksi ei?

T:Ap

Vierailija
8/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tissuttelen joka ikinen päivä viiniä muutaman lasillisen, en muista koska olisin ollut kännissä.

Lauantaina menee useampi lasillinen, en pysty juomaan kossua tai muita väkeviä viinoja.

Vierailija
9/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut kyllä tavaksi juoda perjantaisin tai lauantaisin miehen kanssa viinipullo.

Vierailija
10/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka viikonloppu sekä pe että la. Kännissä olen ollut joskus ennen kuopuksen odotusaikaa viimeksi. Odotusajan olin absolutisti, eikä ollut edes vaikeaa. Kuopus on nyt 3 eli karkeasti en ole humalassa ollut neljään vuoteen. Joskus tissuttelen liikaa ja olen pikkuhiprakassa viikonloppuna, mutta useimmiten alkaa alkoholi tökkiä jossain vaiheessa ja juominen jää vähäiseksi. Esimerkiksi minulla on nyt kaapissa odottamassa muutama olut ja pari sidukkaa. Lasten mentyä nukkumaan korkkaan oluen. Juon 2-5 olutta, yleensä jää kolmeen tai neljään. Enkä tosiaan tuosta määrästä tule miksikään. Viidestä voi hiukan tuntua, mutta kunnon känni vaatisi varmaan kolminkertaisen määrän.

Vierailija
11/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistista toi ketjun aloittaja on kaukana - kerran viikossa pikku känni. Mä kans juon vain kerran viikossa (ryypyn pari väkeviä ja päälle pari kolme olutta) ja pidän itseäni lähes täysraittiina. Kuinka monta desilitraa se pieni Koskenkorvaputeli vetää?

Vierailija
12/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä myöntää. Melkein joka viikonloppu ryyppäämään pe tai la. Yhtä iltaa enempää ei kykene, koska ryypätessä annosmäärä huitelee kymmenen kieppeillä. Muisti menee lähes aina ja oon ihan örvelö, painan alle 50kg niin ei kyl paranna tilannetta. Oon 23v, ei lapsia. Tänään selvänä, huomenna bileet.

Vierailija
13/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräisesti tulee varmaan juotua kerran viikossa kännit. Ei ole lapsia.

Vierailija
14/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään myönnettävää. Riippuvuuden ymmärrän koska sokeri aiheuttaa mulle helposti addiktoitumista. Mutta ei voin vähempää kiinnostaa juopottelu. Pilalla ainakin seuraava päivä, kaikki rytmit sun muut ihan sekaisin. Liikkua ei kunnolla viitsi kuin vasta parin, kolmen päivän päästä. Biletän kyllä jos on hyvä syy ja seuraa (noin 4kertaa vuodessa:))) enkä laske paukkuja, mut harvoin kovin humalaan tulen. Kännääminen on ajan, voimien ja elämän hukkaamista mun mielestäni. Ei sitä ainakaan viikottain kannattais tehdä- varsinkin naisille on epäterveellistäkin.

Vierailija
15/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ryypisklee joka viikonloppu, mutta useimmiten kyllä yhtenä päivänä. (tosin en viinaa!!)

Miksikö? Siksi koska lapseni ovat lähes joka viikko yhden illan isällään, eli minulla on täysin vapaa vuorokausi. Ystävät kutsuvat usein juhlimaan, koska heillä on myös vapaata. Näissä tilanteissa tulee melko harvoin jäätyä vain kotiin nyhjöttämään.. Tietenkin on sitten viikonloppuja kun ei kukaan oikein tee mitään, käyn vaikka leffassa ja syömässä. 

Nuoria vielä ollaan... 

Vierailija
16/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:50"]

Alkoholistista toi ketjun aloittaja on kaukana - kerran viikossa pikku känni. Mä kans juon vain kerran viikossa (ryypyn pari väkeviä ja päälle pari kolme olutta) ja pidän itseäni lähes täysraittiina. Kuinka monta desilitraa se pieni Koskenkorvaputeli vetää?

[/quote]

En ole mikään absolutisti itsekään, mutta täysraittiista olen toooosi kaukana:D Tietänet sen itsekin. MInusta naiseksi juot usein. Alkoholismia on paljon muutakin kun sillan alla viimeiset hetkensä viettävät alkoholistit. Pikku känni viikossa ei ole normaalia paitsi alkoholismia vähättelevässä, umpimielisessä kännäilynihannointisuomessa. Mut jokainen valitsee itse, ja paheitahan meillä kaikilla on. Moni vakavamminkin lakoholisoitunut pitää itseään melko raittiina. Eikä varsinkaan sairaana. Siinä sen sairauden juju onkin. On olemassa ihmisiä (ja ihan normaalilla tunne-elämällä, ihmissuhteilla, juhlilla varustettuja) jotka ei vetele edes pikkukossupulloja viikoittain. Alkoholismi hämärtyy myös jos perheessä on alkoholismia, silloinhan se on ihan tavallinen olotila, mitä nyt lapset häiriintyy pahasti, mut sitähän alkoholisti ei itse tajua.

Vierailija
17/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 21:07"]

No en ryypisklee joka viikonloppu, mutta useimmiten kyllä yhtenä päivänä. (tosin en viinaa!!)

Miksikö? Siksi koska lapseni ovat lähes joka viikko yhden illan isällään, eli minulla on täysin vapaa vuorokausi. Ystävät kutsuvat usein juhlimaan, koska heillä on myös vapaata. Näissä tilanteissa tulee melko harvoin jäätyä vain kotiin nyhjöttämään.. Tietenkin on sitten viikonloppuja kun ei kukaan oikein tee mitään, käyn vaikka leffassa ja syömässä. 

Nuoria vielä ollaan... 

[/quote]

Et sitten ole muuta vapaa-ajan viettotapaa keksinyt kuin ryypiskely?

Vierailija
18/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:50"]

[/quote]

En ole mikään absolutisti itsekään, mutta täysraittiista olen toooosi kaukana:D Tietänet sen itsekin. MInusta naiseksi juot usein. Alkoholismia on paljon muutakin kun sillan alla viimeiset hetkensä viettävät alkoholistit. Pikku känni viikossa ei ole normaalia paitsi alkoholismia vähättelevässä, umpimielisessä kännäilynihannointisuomessa. Mut jokainen valitsee itse, ja paheitahan meillä kaikilla on. Moni vakavamminkin lakoholisoitunut pitää itseään melko raittiina. Eikä varsinkaan sairaana. Siinä sen sairauden juju onkin. On olemassa ihmisiä (ja ihan normaalilla tunne-elämällä, ihmissuhteilla, juhlilla varustettuja) jotka ei vetele edes pikkukossupulloja viikoittain. Alkoholismi hämärtyy myös jos perheessä on alkoholismia, silloinhan se on ihan tavallinen olotila, mitä nyt lapset häiriintyy pahasti, mut sitähän alkoholisti ei itse tajua.

[/quote]

siis tarkoitin että sinä olet tosi kaukana täysraittiista.

Vierailija
19/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo myönnetään, juon yleensä viikonloppuna joko pe tai la alkoholia.. Mulla on kyllä vuorotyö, ja jos satun olemaan viikonloppuna töissä niin sitten en ota. Ja juon ihan kännit yleensä, vaihdellen milloin mitäkin. Joskus pullon viiniä, joskus siideriä ja lonkeroa, joskus teen viinasta ja limusta paukkuja. Suunnilleen varmaan 8-10 annosta illan aikana. Ja en kärsi yleensä ikinä krapulasta, joskus harvoin särkee aamulla päätä hetken aikaa mutta menee ohi buranalla.

Vierailija
20/21 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, esimerkiksi tällä viikolla jo aiemmin kaverit kyselivät että tavataanko viikonloppuna, ja se sopii! Meitä on iso porukka, istutaan iltaa jonkun luona ja pelataan vaikka lautapelejä, useimmat ottavat siinä samalla alkoholia enemmän tai vähemmän. Totta puhuen kaverini eivät tee paljon muutakaan, kuin vain "ovat yhdessä" viikonloppuna. Joskus käydään keilaamassa, laivalla, festareilla, mökillä tai on erityisjuhlia,  lasten kanssa omat jutut!

Ja kuten sanoin, silloin kun ei kaverit tee mitään ja sattuu olemaan lapsivapaata, niin en tietenkään yksinäni juhli vaan lähden elokuviin, syömään, tai olen kotona. 

Mitä muuta tekemistä pitäisi keksiä, anna ihmeessä vinkkejä :)! Arjet menee työssä ja opiskellessa ja lasten kanssa. 

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 21:07"]

Nuoria vielä ollaan... 

[/quote]

Et sitten ole muuta vapaa-ajan viettotapaa keksinyt kuin ryypiskely?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme