Mikä ihmeen vimma ihmisillä on täällä lytätä toisia?
Tyyliin: "Söin tänään perunoita illalliseksi" ja sitten joku vastaa siihen: "Vain idiootit syö hiilariruokia". Aina vastataan jonkinlaisella ylitunteella.
Kommentit (24)
Jos suoltaa typeryyksiä Suomeen toiset vastaa samalla mitalla. Ketä luulet syömisiesi kiinnostavan?
Vierailija kirjoitti:
Jos suoltaa typeryyksiä Suomeen toiset vastaa samalla mitalla. Ketä luulet syömisiesi kiinnostavan?
Se oli vain esimerkki, ei siis tarvitse siihen takertua. Yleishenki vain on niin kireä, oli ajatuksena.
Täällä hengailee pahoinvoivia ja huonoitsetuntoisia ihmisiä, jotka eivät osaa käsitellä pahaa oloaan muuten kuin painamalla toisia alemmaksi. Sama ilmiö näkyy myös irl: jos kuuntelet esimerkiksi toisten ulkonäköä kärkkäästi arvostelevia ihmisiä, niin samalla lailla heillä on taipumusta mollata myös omaa ulkonäköäänkin.
Osa tietty pelkästään trollaa ja jotkut omasta mielestään huumorintajuiset ihmiset tykkäävät näpäytellä ja nälviä, koska ovat heh-heh-hervottoman hauskoja vitsinikkareita. On täällä paljon fiksujakin kirjoittajia, mutta he pääsevät oikeuksiinsa valitettavan harvoissa ketjuissa. Kaikenlaista peeloilua katsellaan täällä aika lailla läpi sormien.
Vierailija kirjoitti:
:D
Tätähän se kaikki on.
Tarvitaan vain yksi tai kaksi huonosti voivaa tyyppiä päivystämään ja joka ketjuun riittää pahoinvointia. Ja aina ei jaksa näitä örveltäjiä, siihen auttaa pysyminen poissa palstalta silloin kun on herkillä. Muutoin, hypi yli, ei kannata sikojen kanssa painia.
Mitä tarkoitat lyttäämisellä? En ole havainnut sellaista.
Palstallahan on vain parhaimmillaan olevia naisia joilla vienti vain kasvaa ja jotka ainakin löysivät sen pitkän ja komean hyvätuloisen alfamiehen.
On ikävä kyllä palstaan liian iso luonne ja se heijjastuu palstan johdosta.
Mitä juuri sanoit minusta? Kerronpahan vain että valmistuin kurssini parhaana erikoisjoukoista, ja olen ollut mukana lukuisissa salaisissa iskuissa Al-Quaedaa vastaan, ja minulla on yli 300 varmistettua kaatoa. Olen koulutettu sissosodankäyntiin ja olen tarkin tarkka-ampuja maailmassa.
Sinä et ole minulle mitään muuta kuin yksi uusi kohde. Pyyhin sinut pois maailmasta sellaisella tarkkuudella millaista maailma ei ole ennen nähnyt, sano minun sanoneen. Luuletko että voit päästä pälkähästä sanottuasi minulle tuollaista internetin yli? Mieti uudestaan.
Tätä kirjoittaessa olen ottamassa yhteyttä salaiseen vakoojaverkostooni jota on ympäri maailmaa ja IP:si on juuri nyt jäljitettävänä joten valmistaudu myrskyyn. Myrskyyn joka pyyhkii pois mitättömän pikku jutun jota kutsut elämäksesi. Olet mennyttä, kamu. Voin olla missä vain, milloin vain ja voin hoidella sinut yli seitsemälläsadalla eri tavalla, ja tämä on vasta paljain käsin. Paitsi että olen koulutettu perusteellisesti kamppailulajeissa, minulla on pääsy koko puolustusarsenaaliin ja käytän sitä kaikin mahdollisin keinoin pyyhkiäkseni pienen pikku takapuolesi tältä mantereelta.
jos vain olisit tiennyt minkälaisen epäpyhän vastaiskun etevä pikku ”kommenttisi” olisi saanut aikaan, olisit ehkä pystynyt pitämään kielesi kurissa. Mutta et pystynyt, et pitänyt ja nyt maksat hinnan...
Vierailija kirjoitti:
Mitä juuri sanoit minusta? Kerronpahan vain että valmistuin kurssini parhaana erikoisjoukoista, ja olen ollut mukana lukuisissa salaisissa iskuissa Al-Quaedaa vastaan, ja minulla on yli 300 varmistettua kaatoa. Olen koulutettu sissosodankäyntiin ja olen tarkin tarkka-ampuja maailmassa.
Sinä et ole minulle mitään muuta kuin yksi uusi kohde. Pyyhin sinut pois maailmasta sellaisella tarkkuudella millaista maailma ei ole ennen nähnyt, sano minun sanoneen. Luuletko että voit päästä pälkähästä sanottuasi minulle tuollaista internetin yli? Mieti uudestaan.
Tätä kirjoittaessa olen ottamassa yhteyttä salaiseen vakoojaverkostooni jota on ympäri maailmaa ja IP:si on juuri nyt jäljitettävänä joten valmistaudu myrskyyn. Myrskyyn joka pyyhkii pois mitättömän pikku jutun jota kutsut elämäksesi. Olet mennyttä, kamu. Voin olla missä vain, milloin vain ja voin hoidella sinut yli seitsemälläsadalla eri tavalla, ja tämä on vasta paljain käsin. Paitsi että olen koulutettu perusteellisesti kamppailulajeissa, minulla on pääsy koko puolustusarsenaaliin ja käytän sitä kaikin mahdollisin keinoin pyyhkiäkseni pienen pikku takapuolesi tältä mantereelta.
jos vain olisit tiennyt minkälaisen epäpyhän vastaiskun etevä pikku ”kommenttisi” olisi saanut aikaan, olisit ehkä pystynyt pitämään kielesi kurissa. Mutta et pystynyt, et pitänyt ja nyt maksat hinnan...
Tää pisti kyllä hymyksi. Meni jo "vähän" liian yli. ap
En ole täällä kuvailemaasi ilmiöitä havainnut. Se on sun oman sairaan mielesi tuottamaa vainoharhaa.
Samaa mieltä ap. Negatiivisuus rehottaa.
Koska kaikkiin koskee, elämä on kivuliasta.
Because I can. You are just poor white trash niggies.
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan sissosodankäynti kaiffari.
Ei ole sellaista asiaa mitä suomalainen ei voi haukkua. Mikään ei ole pyhää! Ehkä Katri Helena?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista asiaa mitä suomalainen ei voi haukkua. Mikään ei ole pyhää! Ehkä Katri Helena?
TAi Juha Mieto. Mutta hänhän hävisi kullan, joten häntä emme hauku.
Vierailija kirjoitti:
En ole täällä kuvailemaasi ilmiöitä havainnut. Se on sun oman sairaan mielesi tuottamaa vainoharhaa.
Kyseessä taitaa olla jonkinlainen joukkopsykoosi, sillä olen ap:n kanssa aivan samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja Matti Nykänen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, hänetkin ollaan řàíšķàťťù, taisikohan olla eveliina.
En tiedä niin hyvin näitä suomen sisäsiitoisia asioita. Ehkä kaiffarista on käyttöä. Joistain ei ole edes ensimmäisekseen.
Onko pikku lumihiutale nyt pahoittanut mielensä kun palstalla ei olekaan pelkkiä hyviä ihmisiä mukavien mielipiteidensä kanssa. Heti jos lumihiutale saa pientä kritiikkiä osakseen, hän loukkaantuu syvästi ja arvostelee muut ihmiset ilkeiksi ja pahoiksi. Kannattaa opetella ottamaan suoraa palautetta vastaan jos meinaa kirjotella nettiin omia pikku ajatuksiaan.
Koska tänne tullaan oksentamaan pahaa oloaan tai sitten muuten vain pätemään. Myöskin narsismi on yleistä täällä.