The Revenant tänään, aiotko katsoa?
Kommentit (50)
olen the revenant itse, mutta aion katsoa elokuvan elämästäni taas kerran, toinen elokuva joka kertoo minusta on american sniper
En. Olen katsonut aiemmin. En tykännyt. Tykkään enemmän realistista elokuvista
Näin leffassa, olin pettynyt. Ei muuta sisältöä kuin epärealistinen selviytymis/kostotarina.
Muuten olisin katsonut mutta katoin just viime viikonloppuna.
On netflixissäkin eli voisin katsoa milloin tahansa, mutta aihe ei kiinnosta joten en katso.
Andymccoys kirjoitti:
olen the revenant itse, mutta aion katsoa elokuvan elämästäni taas kerran, toinen elokuva joka kertoo minusta on american sniper
Olet spurgu Vantaalta, joka käy Helluntaiseurakunnan ruokajonossa pyörällä??????
Uskomattoman yliarvostettu elokuva. Oli liian pitkä ja muuttui edetessään hölmöksi. Lopulta näytti lähinnä tahattoman koomiselta. Eikä ole DiCarpion paras roolisuorituskaan.
Ontto elokuva.
Katson koska olen itsekkin karhunkaatajien sukua.
TKatsoin jo leffateatterisa aikoinaan, joten luultavasti en. Ihan ok leffa.
Hyvä leffa, hienot maisemat, mutta vähän raskas. Kävin katsomassa aikoinaan teatterissa, yksi kerta riitti. Tom Hardy on kyllä hyvä roolissaan.
Aivan hirveätä epärealistista Hollywood-kuraa. Meinasin lopettaa edellisen kerran katsomisen jo siihen alun karhuraatelukohtaukseen, mutta kun hypättiin hevosella 100 metriä alas ja mentiin vielä sen sisään nukkumaan, eikä käynyt kuinkaan niin oli pakko lopettaa katsominen kokonaan. Amerikasta ei tule enää mitään hyvää. Ei ole tullut aikoihin.
Harmittaa kun filmausryhmän visuaalisesti aivan tajuttoman huikeat kyvyt menee hukkaan tällaisten höpötysten filmauksissa. Mutta tätähän se on. Torttujen paketoimista kultapaperilla.
****Spoiler***
Se kohtaus missä karhu raiskaa viattoman päähenkilön on yllättävyydessään elokuvahistorian vaikuttavimpia.
Elokuvalla on tyhmä nimi.
In folklore, a revenant is a visible ghost or animated corpse that is believed to have revived from death to haunt the living.[6][7] The word revenant is derived from the Old French word, revenant, the "returning" (see also the related French verb revenir, meaning "to come back").
Revenants are part of the legend of various cultures, including Old Irish Celtic and Norse mythology,[8] and stories of supposed revenant visitations were documented by English historians in the Middle Ages
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun filmausryhmän visuaalisesti aivan tajuttoman huikeat kyvyt menee hukkaan tällaisten höpötysten filmauksissa. Mutta tätähän se on. Torttujen paketoimista kultapaperilla.
Kuvaus oli loistavaa työtä, mutta tarina hukassa jälleen kerran, valitettavasti. Tarinassa oli ylimääräinen ajojahti lopussa joka lässäytti muuten ookoota kaarta.
Kävin teatterissa kattomassa. Kannattaa katsoa, vaikka paikoitellen hieman hidastempoinen ja tylsä.
Eikö elokuva perustu tositapahtumiin. Hevosenraadon sisällä nukkuminen on perus selviytymiskeino pysyä hengissä pakkasella.
En ole nähnyt elokuvaa, mutta nyt aion katsoa kun se tulee sopivaan aikaan. Leo osaa näytellä ja juoni on vaihteeksi vähän erilainen, joten ei se voi kaikista pahinta hollywood-roskaa olla.
The Paskanant on tosi huono elokuva.
Katson ehdottomasti.