Miksi tällainen nainen on jäänyt yksin?
Ikä 32. Sievä ja lyhyt. Työmatkapyöräilee. On akateeminen ja vakituisessa työssä. Todella aktiivinen yhteiskunnallisesti, kasvissyöjä ja kierrättää. Matkustelee kylläkin paljon). Ei ole koskaan seurustellut (syy vai seuraus?)
Kommentit (49)
No jos se on ihan sairaan ärsyttävä kaikesta listatusta huolimatta. Se on mahdollista. Paperilta kun ei kaikki selviä.
Ehkä hän ei vaan elä sellaisessa maailmassa, jossa ihmisen arvo mitataan sillä "pääsekö naimisiin"
Koska vastaavantasoisia miehiä on vähän, ja heistä kilpailevat kaikki naiset. Siinä voi hyväkin nainen jäädä yksin.
Ei tarvitse olla yhtään sen monimutkaisempi selitys.
Vierailija kirjoitti:
Yksi koira. On melko kiinni vanhemmissaan (tapaa heitä päivittäin).
Kiitos pohdinnoista. Mietin vain vieläkö järkkäisin hänelle sokkotreffejä. Kaverista kyse.
Ap
Minäkin autoin vanhoja vanhempiani päivittäin kun elivät. En silti ollut kiinni vanhemmissa.
En tiedä tosin ap:n kaverin vanhemmista, ovatko minkä ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon perusteella kyseessä on intersektionaalinen feministi, joka äänestää joko Vasemmistoa tai Vihreitä ja ei suvaitse poikkeavia mielipiteitä. Nämä ovat suurimmalle osalle miehistä valtava turn-off.
En tiedä mikä tuollainen feministi on, itse olen tavallinen feministi. Vihaan vihreitä ja persuja puolueena. Ihan tavallisten miesten kanssa ollut. Pääasiassa demareita äänestänyt.
No ei luulisi koiran haittaavan, palstamiehethän vihaavat kissoja.
Onko pelkkä valitsemiensa ideologioiden edustaja, vai osaako olla myös ”pelkästään” oma itsensä? Entä onko liian puhelias, vai osaako aidosti kuunnella ja antaa tilaa kumppanille? Yksi asia, joka tuskin liittyy kyseiseen henkilöön, mutta pätee joidenkin omistautuneiden ihmisten kohdalla, on se, että ekoilun takia tingitään kunnollisesta perushygieniasta, siis ei peseydytä kunnolla (mihin kyllä riittäisi ekotuotteissakin vaihtoehtoja), käytetä deodoranttia, ja vaatteet ovat sintyneitä, koska niitä ei pestä kunnolla. Tähän kun vielä muutamilla liittyy omakasvatetun polttelu, niin haju on aika paha.
Ei ole kohdannut sopivaa. Helsingissä on naisia enemmän. +30 vuotiaana moni on vakiintunut kunnes osa alkaa erota.
Ei pitkään sinkkuna viihtyvät ole viallisia. Parempi olla sinkku kunnes sopiva osuu kohdalle.
Minä olin kuulemma niin tyhmä etten siksi löytänyt miestä. Avuton olemukseni oli vain vakavaa masennusta, joka syntyi ku*ipäiden ympäröimänä. En silloin todellakaan halunnut edes parisuhdetta. Kas kuinka moni mies ja nainenkin on pitänyt minua fiksuna. Tämähän ei käynyt päinsä ja minut piti haukkua pahasti työyhteisössämme muutamien naisten toimesta.
Meillä tämä ei ole häirinnyt. Tänään teimme esim. pizzaa, minä salamia itselleni, mies kasvista itselleen.